Inainte sa cititi acest capitol..vreau sa stiti ca ati putea sa gasiti greseli de ortografie.Nu l-am corectat chiar asa de bine,vreau sa ma uit la un anime numit Mekakucity Actors.
Lectura placuta!<3
-Am fost prinsi cand vroiam sa intram si sa furam „ceva" din sediul Hunters si ne-au adus aici.Nu ne dau drumul pana nu vin parinti sa ne ia.Dar noi nu avem patinti,venim de la orfelinat,unde ne-am creat o mica familie noi 5.Am incercat sa le spun asta,dar nu m-au crezut!Zice Forest,care cred ca este aparatorul celorlalti.
-Presupun ca nu duceti o viata prea buna,huh?Si eu am ajuns aici din cauza unei fete,care este si ea inchisa in aripa de Vest.Maine vom evada in drum spre judecata.Nu stiu cum,dar o vom face.Iar dupa...venim dupa voi!O sa va scot de aici,spun eu sigur pe mine dar neavand nici un plan in minte.
-Serios?Se repezi Mary cu o speranta inflacarata in ochi.
-Serios!Spun eu cu o privire plina de speranta.
Emily pov.
De cand am devenit „aliatul" lui,nu am pierdut din vedere anumite slabiciuni/puncte forte/puncte slabe/ticuri nervoase etc...cu ajutorul carora sa il pot invinge si pe Josh intr-o zi.Si nu!Nu am de gand sa il omor,am de gand sa schimb rolurile intre noi.Toate acestea le-am notat intr-un carnetrel ascuns,de aceea nu mi l-a confiscat nimeni pana acum.
Toate datele mele sunt aici:
Slabiciunile lui Josh:1.Uraste caldura. 2.Nu ii place sa astepte. 3.Ii e frica de circuri(nu ma intrebati de unde stiu asta). 4.Uraste lucrurile reci(ex:inghetata,sucuri cu gheata,mancarea congelata etc.) 5.Nu isi foloseste des magia. 6.Uraste locurile inghesuite.
Puncte forte:1.Este rabdator( cand vine vorba de situatii critice!) 2.Este inteligent 3.Este antrenat 4.Cunoaste Lumea Intunecata 5.Este imun la frig. 6.Se vindeca mai rapid ca un Hunter 7.Are tinta fixa in orice situatie. 8.Parca are ochi la spate
Punste slabe:1.Ceafa 2.Gadilatul in jurul gatului(nu ma intrebati) 3.Tine la oamenii apropiati 4.Se sacrifica mai mereu 5.Nu gandeste in situatii limita 6.Nu isi foloseste toata forta 7.SANII!
Cum spuneam,am avut destule ocazii de a strange informatii.Iar de acum nu voi mai da inapoi.
Josh pov.
E dimineata.Razele soarelui ce se propaga printre gratiile geamului si imi lumineaza fata adormita, m-au trezit.Un Hunter batea in gratii pentru a ma trezi.Se pare ca era timpul plecarii.In celula din fata copii se prefaceau ca dorm.Il vedeam pe Momo cu un ochi intredeschis,uitandu-se la mine.
Dupa ce a vazut ca m-am trezit,Hunter m-a scos din celula,punandu-mi catusele.Am trecut de-a lungul coridorului destul de intunecat,fiind incurajat de huiduielile altora.Ma asteptam sa o vad si pe Emily,insa se pare ca am putut sa o vad abia la iesire.
Mi-a trimis o privire fugara incercand sa imi spuna ceva de genul:"Avem nevoie de un plan".Desigur ca am inercat sa ii raspuns,insa nu puteam vorbi daca erau si Hunters prin preajma.Asa ca am asteptat ocazia.
Dupa putin timp a venit vreama sa ne conduca pana la trenul care ne ducea in toamna,intr-un orasel apropiat de Jokerland...,in Grace.Cat asteptam apropierea masinii, am nimeirit un minut in care Hunters nu erau lipiti de noi asa ca nu am ratat ocazia.
-S-ar putea sa ne puna in vagoane diferite,incep eu,daca nimereste careva dintre noi in ultimul vagon are mai multe ocazii sa evadeze.Il lesini pe supraveghetor ,i-ar apoi poti deschise usa din spatele vagonul foarte usor.Iar cand trenul incetineste la mila de 50,poti sari fara sa fi prea vatamanata.In cazul in care eu ma aflu in ultimul vagon,voi evada eu primul, iar apoi tu trebuie sa iti lesini supraveghetorul fara sa eziti si sa gasesti un geam care se poate deschide(de obicei daca avem un supraveghetor cu noi,nu mai trebuie sa blocheze geamurile).Eu voi veni de sus si iti voi intinde mana ca sa te prinzi si sa urci sus.Apoi mai trebuie doar sa ne prindem de un stalp sau orice altceva.Astfel trenul va trece iar noi nu vom mai fi nevoiti sa sarim din viteza.Priceput? Ii spun eu lui Emily
-Sunt sanse de 50% sa puna pe unul dintre noi in ultimul vagon,celalalt procent de 50% reprezinta sansele sa nimerim in vagoanele din mijloc,amandoi.Supraveghetori sigur vor fi inarmati,iar de fiecare data cand vom ajunde la un peron ,vagoanele vor fi cercetate.Sunt sigura de asta.Dar ce vom face daca nu reusim sa evadam?
Cu un zambet cald aparut fara motiv am decis sa fiu mai optimist.
-Hai macar odata sa ne gandim si la un final bun.
Emily pov.
Cum poate zambi intr-um moment ca asta?Cum poate fi asa de calm?Chiar va reusi...,chiar vom reusi?Iar daca nu o vom face,ce se va intampla?
De ce ma incurca?Fiecare zambet sau reactie diferita de a lui ii arata inocenta patata de atatea fapte murdare,de atata sange...,de atatea crime.Ma va lasa in vagon asa-i?!Asta era defapt planul lui.Niciodata nu se gandeste decat la el!Dar...nu am nici o dovada,asa ca va trebui sa astept.Adevarata actiune abia incepe,se deschide un nou capitol.Se apasa un nou tragaci.Dar oare care va fi tinta sa?Increderea...sau egoismul?
***Incepe...Rotile se misca.Ne deplasam.Vagonul este asa de linistit,doar miscarile brusne mai sparg aceasta liniste eterna provocandu-mi cate un salt de pe bangheta comoda pe care stau.Catusele inca imi apasa pielea bronzata lasand urme rosii.El se uita la mine,dar nu spune nimic.Amandoi avem aceeasi privire.
Acel entusiasm controlat de curiozitate,dar in acelasi timp asteptam la infinit ca celalalt sa vorbeasca primul.Este pentru prima data cand este asa de tacut,dar asa de...inspaimantat.El stie adevarul...la vazut cu proprii sai ochi.Stie motivul pentru care ne aflam aici amandoi,unul in fata celuilalt.Dar nu vrea sa creda.Vrea sa auda asta de aceea...
-Stiu ca nu esti vinovata cu nimic.Tu nu ai putea fi asa.Tu nu ai ce cauta aici.Inca te poti intoarce Em,inca...,vocea sa blanda incerca sa ma calmeze dar adevarul este ca nu puteam suporta faptul ca aud asta de la el.De cate ori nu o pot auzi,dar de la el este asa de...stanjenitor.
-Nu!Spun eu oprindu-l.Nu ma mai pot intoarce.Am facut o alegere corecta.Ash chiar este cum credeam ,Mike!Este un ticalos.Daca ai sti cate a facut.Daca ai sti de cate ori a trebuit sa raman confuza din cauza lui Regal.Poate a facut multe lucruri crude,dar sti tu Mike,oamenii incearca sa se schimbe!Zic eu incepand sa imi plimb mana pe bratul meu drept destul de jenata.
-Em,zice Mike luandu-mi mainile in ale sale,eu chiar incerc sa te cred.Defapt,eu chiar te cred.De aceea vreau sa te intorci.Vino cu mine inapoi la viata ta normala,vino inapoi acasa,cu mine, cu Jackson.Toate vor fi uitate,toate!
Asa de sigur pe el,asa de bland,avand mereu acceasi privire.Dar el nu stie totul.Nu stie,dar chiar si asa mi-a ramas prieten devotat.Cum as putea sa il lesin?Desi Josh a zis fara ezitare,continui sa ma simt vinovata pentru ce urmeaza sa se intample.Cum ii pot spune ca vreau sa il lesin aici si acum?Ce ar trebui sa fac?Cuvintele nu vor sa iasa,iar cand incerc sa imi misc mana,aceasta tremura necontrolabil.
Inghitind in sec,i-am spus ultimul lucru pe care ar fi trebuit sa il auda.Avand un zambet larg si fortandu-ma sa imi scot vocea de „fata indragostita" mi-am inceput rolul,tinandu-i strans mainile.
-Multumesc mult ca ai ramas un prieten devotat,Mike.Stiu ca pot avea incredere in tine oricand si sper sa ma ierti pentru tot ce va urma.Dar nu ma pot intoarce,desi nu intelegi...mi-am inceput propria calatorie marindu-mi orizontul.Vreau sa sti,ca mereu vom ramane prieteni orice s-ar intampla si sper sa ne revedem.
Spunandu-i astea a inceput sa zambeasca larg fiind gata sa spuna acelasi lucru.
-Da,mereu vom fi...,dar pacat!Nu a mai apucat sa spuna nimic.Lovitura pe care i-am aplicat-o in piept a avut un impact asa de mare incat nu mai putea vorbi.Cazand pe jos si respirand greu,tinandu-se strans de vesnimtele ce ii acoperau pieptul...,intelesese pentru ce anume mi-am cerut scuze.
-Mike imi pare asa de rau,dar nu pot avea martori.Imi pare asa de rau, zic eu in timp ce ma apropii de el si ii mai aplic o alta lovitura la ceafa dupa care Mike lesina.L-am sarutat pe frunte sperand ca va fi bine.
Totul trebuie sa ramana secret.Acum ma pot baza doar pe Josh.Sper numai ca el sa se afle in ultimul vagon,sper doar sa vina dupa mine.Am incredere in el!
CITEȘTI
Hunters
AkcjaHunters,cel mai mare sediu de exterminare al pericolelor,se afla intr-o lupta pe viata si pe moarte. Emily Aceman,un Hunter tradat de propii coechipieri,se alatura lui Josh Miller,un asa-zis pericol al omenirii, fugind in tinuturi necunoscute si lup...