Capitolul 11...

110 17 3
                                    

Salut,scuzati-ma pt acest capitol lung si cu mici greseli(daca exista. Si cred ca sunt).Presupun ca voi posta mai des acum ca vine vacanta de vara(Yes,aleluia,a dat Domnul).Insa mai sunt 3 zile de scoala in care se fac ore si nu se stie ce se va intampla in acele ore(poate am pacatu' de a da un "test surpriza" sau una din "ascultarile surpriza",care nu prind la public.=]])

Cu toate astea,va urez cu un zambet fortat,"Lectura placuta"=)).

Emily pov.

Cand au terminat cantecul(din care am auzit doar jumatate pentru ca in restul a trebuit sa imi pun castile in urechi),au inceput sa stanga lumea si sa o duca intr-un loc.Ciudat faptul ca nimeni nu se impotrivea,parca erau vrajiti sau ceva de genul asta.

-Hey,ce se intampla?Ii tip eu lui Josh.

-Iti explic mai tarziu,acum trebuie sa plecam neobservati,imi spune el luandu-ma de mana si tragandu-ma dupa el.

Neobservati,huh?Pacat ca la intrare erau niste paznici care ne-au facut observati.Acestia au facut semn trupei care sa uitat nedumerita la noi si a inceput iar sa cante.Vazand ca nu facem absolut nimic s-au oprit si s-au apropiat de noi.O fata cu parul lung,vopsit intr-un albastru murdar ne-a examinat un moment si apoi ne-a intrebat:

-Cine sunteti?

-Nu conteaza cine suntem,interveni Josh,dar daca nu incetati acum, vom interveni noi.

-Huh?Ha,ha.Cine te crezi?Un zeu?Suntem mai multi decat tine si fata asta de aici,zice ea ironic aratand spre mine intr-un mod sictirit.(Ho,ho...iti va parea rau.)

-Ne crezi chiar asa inofensivi?Poate ca vocile voastra nu ne afecteaza,dar nici nu fugim!Zice Josh infruntand-o.

-Iti reamintesc ca m-ai devreme vroiai sa pleci pe usa aia,asa ca...

Mda,si s-a dus infruntarea asta.Cei drept,pe cat de bine canta pe atat de vicleni si de destepti sunt.

-Pana aici!Zice Josh si se rasteste la ea,dar il opresc eu uimindu-l.A ramas pe loc uitandu-se la mine si acea fata la fel,iar dupa..

BAM!I-am tras un pumn in nas fetei.

-Sper ca iti pare rau,ii zic privind-o cum cade dezechilibrata ,sangerand.Poate sunt ei destepti si au niste voci de aur,dar la bataie...nu-s asa extraordinari.Nici macar baieti nu puteau sa se apere singuri.

Odata ce am lovit-o pe inganfata am inceput razboiul.Pana si Josh a inceput sa rada,iar paznici au incercat sa ne prinda.Am fugit prin mijlocul trupei,iar paznici i-au dat la o parte daramand jumatate dintre ei.M-am urcat pe scena si am folosit stativul microfonului drept arma letala.Am reusit sa ii dau unuia in cap cu el si sa il zapacesc un pic.Josh in schimb,a folosit o boxa uriasa de sunet pe care a aruncat-o in celalalt gardian,punandu-l la pamant.

Pacat!Trupa a avut destul timp cat sa se razvrateasca si atat timp am avut si eu ca sa ma dau in spectacol invartind stativul microfonului ca un razboinic cu trunchiul de bambus!Cred ca pe cei mai multi am reusit sa ii lovesc in zona abdomenului si la picioare.

Auci!N-as vrea sa fiu in locul lor,dar merita.Fetele...ce sa spun?Se bateau ca intre fete!Adesea vedeai ca vor sa te loveasca cu piciorul dar nu reusesc.In final,i-am legat pe toti cu o funie care se afla sub scena.

Cum am gasit-o?Asta-i o situatie amuzanta:S-a rupt scena cu mine!Se pare ca eu chiar trebuie sa mai dau jos din kilograme,desi nu par grasa.Mda,acolo am gasit-o!

-Ei ce spuneti?Acum le dati drumul satenilor?Ii intreb pe vinovati.

-Nenorocito!Te blestem,sa mori ingropata in adancul pamantului!Ma ameninta "ingamfata" pana cand Josh i-a pus banda izoliera la gura.

HuntersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum