Hey, am scris iar un capitol. nu stiu exact cum a iesit, daca v-am derutat un pic in el sau daca e amuzant sa nu. Sper sa va placa!
Lectura placuta!
Nu o sa va ranesc... niciodata!
Emily pov.
*Dupa 2 luni*
„-Haideti repede, evacuarea! Plecati , plecati! Emily, vino! *Josh*
***
-Oh, Doamne, arde totul!*localnic*
***
-....A ramas doar cenusa...*Eu*
Acum presupun ca va intrebati ce s-a intamplat, nu? Cum de a luat totul o intorsatura asa drastica, nu? Si nu, nu s-a complicat Josh cu aragazul! O sa „incerc" sa va lamuresc cat de repede pot!
*In urma cu 2 luni*Povestire *
Totul a fost perfect. Imbratisarea lui Josh, linistirea,... s-au mai calmat apele intre noi si toti s-au impacat cu adevarul. Am aflat ca Ash chiar murise( din vina mea) insa in scurt timp m-am impacat cu ideea si sincera sa fiu abia acum imi amintesc cat de mult imi doream, acum mult timp, sa moara odata pentru ca il uram! Deci, oarecum, Dumnezeu mi-a ascultat scumpa rugaciune si mi-a „indeplinit" dorinta. Fie ca a fost El sau nu, eu tot sunt impacata, poate ca asta a vrut El sa fac, deci daca ma spovedesc si eu odata, nu o sa ajung unde nu trebuie cand o sa mor!
Intre timp... Ajungand la partea importanta. Domnul si doamna Greyli i-au adoptat pe cei 5 copii orfani,deci acum avem o mare si frumoasa familie Greyli(desi eu si Josh nu facem parte din ea, suntem oarecum „oaspeti" care... si-au prelungit sederea, ca sa zic asa). Totul era fericit si frumos acum doua luni, dar normal ca langa un ghinionist blestemat ca Josh nimic nu poate sa fie frumos mult timp. Tipul asta aduce doar ghinion. Ce sa-i fac! Si,... nu stiu cum..., cei de la Hunters au aflat unde suntem... Mda, eram sigura ca nu o sa dureze mult pana sa inceapa iar actiunea. Intre timp am mai primit scrisori de la Dimitry, Diamond si Damian, in care ne instiintau ( mai mult pe Josh) despre CE vor defapt sa faca Hunters. Normal ca le multumeam pentru scrisori insa intr-un fel Josh incepea si sa ii deteste pentru ca mereu puneau ca nota de final lucruri de genul : „PS: Ai o partenera 'interesanta' " sau Diamond mai scris lucruri de genul : „ Sa stii ca de mine nu scapi, scumpete." Ori „Astept sa te mai vad, dar de data asta intr-un loc mai... retras! Mrr..."
In timp ce Josh citea ce au scris cei trei frati eu ramaneam inlemnita la aceste fraze , iar Josh pufaia de nervi sau se rastea spunand ca o sa ii prinda el data viitoare. Si in timp ce el pufaia eu ramaneam stana de piatra simtind cum obrajii mi se infierbanta. Ce vremuri...
Trecand peste asta,... noi incercam sa ne facem propriul plan in care sa ii evitam pe Hunters, pentru ca nu ii puteam opri pur si simplu cu o gloata de localnici care nu au nici jumatate din brutalitatea sau antrenamentul lor. Plus ca nu avem nici arme, tot ce aveam erau pusti antice pe care nici ei(localnicii) nu mai stiau sa le foloseasca. Asa ca am decis sa evacuam tot! Pentru toti avea sa ne fie greu. Acest sat( despre care am aflat mai tarziu ca se numeste Fostville) se afla la jumatatea drumului intre Greensquare(Primavara) si Jokerland(Vara). Poate ca nu v-ati dat seama dar Anotimpurile sunt asezate prost! Deoarece totul a inceput cam asa: Jokerland(Vara) apoi am strabatut cu Josh granita in Iarna(casa Keyn), apoi am mers in Toamna(In Grace), iar acum suntem in Primavara(Fostville, Greensquare). Asta...e cam ciudat, dar va pot exlica cum a decurs defapt totul...
Cam totul a pornit de la directia curentilor. Cu mult timp in urma curentii se deplausau mai mult in Jokerland si orasele/satele apropiate, aducand cu ei briza rece din Iarna. Astfel tot acel ansamblu de orase/ sate si restul... constituiau Toamna. Insa acum cativa ani curenti si-au modificat directia, ducand briza rece spre Grace si celelalte orase/sate, ele constituind mai demult Vara. Dar daca curentii si-au schimbat directia Toamna si Vara s-au schimbat intre ele, derutandu-ne complet! De aceea acum taramul unde se afla Jokerland este Vara, iar tinutul unde se afla Grace este Toamna. Si da! Poate am zis ca datorita granitelor magice nu se poate simti frigul/caldura din alte taramuri, dar nici eu nu stiu ce s-a intamplat, nu-s filosof!! Bun... asta a fost asa ca fapt divers, in caz ca nu v-ati dat seama de ce sunt anotimpurile incurcate. (Defapt e vina autoarei pentru ca nu a luat in calcul cand scria celelalte capitole aceste lucruri. Asa ca a trebuit sa inventeze ceva pe moment. Hihi... Ups. )
CITEȘTI
Hunters
ActionHunters,cel mai mare sediu de exterminare al pericolelor,se afla intr-o lupta pe viata si pe moarte. Emily Aceman,un Hunter tradat de propii coechipieri,se alatura lui Josh Miller,un asa-zis pericol al omenirii, fugind in tinuturi necunoscute si lup...