-2-

726 31 9
                                    

Beyza: Emirhan sen kapımı dinliyorsun?!
Emirhan: Soruma soruyla cevap verme!
İrem: Ben en iyisi gideyim.
Beyza: Sakin ol öncelikle.
Emirhan: tamam hadi açıkla ozaman, mattia kim?
Beyza: Ben Almanyadayken bir ara bir çocukla çok iyi anlaşıyordum ve kısa bir süre beraberdik, o göndermiş çiçekleri.
Emirhan: Neden çoktan ayrıldığın birisi sana çiçek yollasınki?! Ayrıca sen beni severken nasıl başka birisiyle beraber olursun beyza aklım almıyor!? demişti sesini yükselterek.
Beyza: Emirhan iyimisin? Seni seviyorum diye kimseyle konuşamazmıyım? Ayrıca trip falan atmana gerek yok sevgili falan değiliz, her şeyi yapabilirim, özgürüm!
Emirhan: Saçmalama beyza! Sen bana aitsin!
Beyza: Ben kimseye ait falan değilim emirhan. Ayrıca sevgili olmak istemeyen sensin şimdi gelip bana burda erkek arkadaş tavrı yapma!
Emirhan: Erkek Arkadaş tavrı yaptığım yok beyza! Sadece ben seni severken ve sen beni severken başkasıyla çıkmanı istemiyorum!
Beyza: O zaman beni sevdiğini göster Emirhan! Hayatım boyunca senin bir ilişkiye hazır olmanımı bekleyeceğim? Saçmalama lütfen!
Emirhan: Beklememe o zaman Beyza zorlayan yok!
Beyza: Haftalardır, aylardır ,,seni seviyorum, seninle birlikte olmak istiyorum" diyen benmiydim emirhan? Ben seni beklemekten kendimi kaybettim!
Emirhan: Suçu şimdi bana atma!
Beyza: Suçu kimseye attığım yok Emirhan, sadece bana attığın yalanları sana hatırlatıyorum!
Emirhan: Beyza ben sana asla yalan atmadım, arkamdan iş çevirip başkası ile beraber olan ve bunu benden gizleyen sensin, unutma!
Kendini suçlu hisseden sen olmalısın, başkalarına suçu atıp kendini temize çıkarmak değil! diyip kapıyı hızlıca arkasından kapattı.
Bir boşluğa düşmüş gibiydim.
Gözyaşlarım seller gibi akarken, emirhanın kapattığı kapıya dalmıştım.
Neden böyle bir boşluğa düşmüştüm?
Neden hep böyle oluyordu?
Neden benim şansım hiç yaver gitmiyordu?
Kendime böyle bir sürü soru sorarken sağımda ve solumda iki beden his ettim.
Kendime gelince İrem ve Aybüke'nin beni teselli ettiklerini anladım.
Dayanamayıp kendimi onların kollarına bıraktım.

Emirhanın tarafından:
Beyza'nın odasından çıktıktan sonra ceketimle arabamın anahtarını alıp hızlıca evden ayrıldım.
Yalnız kalmak istiyordum o yüzden bizim semtteki yerimize gittim.
Burdan bütün semt görünüyor, İstanbul köprüsüde.
Beyza'yla ben hayatımızın yarısını burda geçirdik denilebilirdi. Evden kaçınca buraya gelip ateş yakıp sabahlıyorduk, çok güzel anılarımız var burada.
Kendimi kötü hissedersem hep buraya gelirim, burda kendimi daha iyi ve özgür hissediyorum, belkide beyza'yla en güzel anılarımız burda olduğu için.
Neden böyle oldu bilmiyorum.
Benim beyza'yı kıskanmammı bu olayı büyütmüştü? Ama normal değilmi, sevdiğin kişinin başka birisiyle beraber olması heleki senden gizli. Bide beni seviyormuş. Ahahaha çok güldüm ya, seven kişi benim arkamdan başkasıyla beraber olurmu hiç? Evet, oda haklı, birbirimizi seviyoruz ama sevgili değiliz çünkü ben henüz hazır değilim, ama yinede onu severken başka birisiyle beraber olmadım; olmamda! Ben onla birlikte olmasam bile, hiç bir kıza bakmadım; hiç bir kızı düşünmedim, düşünememde zaten, ona olan sevgim yüzünden. Ben ona bukadar değer verirken, o beni yarı yolda bırakmıştı, beni aptal yerine koymuştu, beni bir hiç olarak saymıştı!
Ben bunları düşünürken birden korna sesi duymuştum. Arkamı döndüğümde Reckol ve Berkcanı gördüm.

Berkcan: Bro nereye kayboldun?
Reckol: Noldu lan niye kaçtın evden?
Emirhan: Durun olum hiç konuşacak havamda değilim.
Reckol: Üzme olum kendini, bunlar geçici şeyler.
Berkcan: Aynen lan, sen güçlü adamsın yakışmaz sana bu tür şeyler!
Emirhan: öylede, aklım almıyor abi nasıl birbirimizi severken, o başkasıyla beraber olur? Nasıl?
Reckol: Kanka ama bir de şöyle düşün, kız özgür abi siz birlikte değilsinizki, beyza her şey yapmakta özgür.
Berkcan: aynen, bak seni anlıyoruz ama sende beyza'yı anla, kız senden bir karşılık gelmeyince, o sevgiyi başka birinden almış.
Emirhan: Almasın amk almasın, o bana söylesin ben ona ihtiyacı olan sevgiyi verirdim.
Reckol: Tamam tartışmayalım artık, gelecekmisin eve?
Emirhan: Yok, burda kalcam.
Berkcan: iyi ozaman bizde burda kalcaz.

O geceyi rahat koltuklarda geçirmiştik, ateşin önünde.


____________________________________
Fikirleriniz varsa yorumlara yazabilirsinizz <33

Imkansız Aşk- EMİRHAN ÇAKALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin