🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷YIBO P.O.V💚
කැබ් එකේ රෙඩ් නයිට් හවුස් එකට යීබෝ එක්ක කට්ටියම ආව.. ඒ වෙද්දිත් යීබෝ හිටියෙ කෙලින් ඉන්න බැරි වෙන විදිහටම හොදටම බීලා..නිනා යීබෝව අල්ලගෙන කාමරේ ඇද උඩින් හාන්සි කෙරෙව්වම.. කාමරේට ඩැරන් වගේම චෙනාත් ආවා..
"" මොනාද බං අද ලොකු අයියට වෙලා තියෙන්නෙ.."" චෙනා එහෙම කිව්වෙ ඇදේ ඉන්න යීබෝ දිහා බලාගෙන..
"" ඒක තමයි මටත් හිතා ගන්න බැරි.."" නිනා ඉනටත් අත් දෙක තියන් යීබෝගෙන් ඇස් අහකට නොගෙන එහෙම කිව්වෙ..
"" අපේ ලොකු අයිය කෙල්ලන්ට කැමති නැත්තෙ මේ නිසාද ඒ කියන්නෙ.."" චෙනා එහෙම කියද්දි ඩැරන් වගේම නිනාත් බැලුවේ චෙන් දිහා..
"" මට දුක අර කොල්ල ගැන.."" ඩැරන් කිව්වෙ එහෙම සුසුමක් පිටකරමින්..
"" හ්ම්.. අපි එතනට ගිය හේතුව ලොකු අයිය අමතක කරල.. මේ කරපු දේට නම් මම නම් කැමති නෑ.. ""
චෙනා එහෙම කියල එතනින් යන්න යද්දි.. ඩැරන් වගේම නිනාත් කාමරේ දොර වහන් එලියට ගියා..
ZHAN P.O.V❤️
ටීක් ටීක් යන ශබ්දයක් මගේ කන ලගින් ඇහෙද්දි.. මම හෙමීට ඇස් ඇරියෙ මගෙ ඔලුවෙන් දරා ගන්න බැරි තරම් කැක්කුමක් එද්දිමයි..බොද වෙලා වට පිටාව පේද්දි.. මම ඇස් පොඩි කරල ආයෙත් වට පිටාව බලන්න ගද්දි.. මට තේරුනේ මම හොස්පිටල් එකේ ඇදක ඉන්නෙ කියල..
ඊයෙ රෑ වෙච්ච දේවල් මට එකිනෙක මතක් වෙද්දි.. ඇගම හිරිවැටිලා ගියා.. කාගෙනවත් ඉදුල් නොවුන මම.. නාදුනන කෙනෙක්ගෙන් ඒකත් මගේ අකමැත්තෙන් මෙහෙම ඉදුල් උන එකෙන් මට ලොකු කම්බපනයක් ඇති උනේ..
YOU ARE READING
THE MISTAKE OF LOVE [completed]
Fanfictionඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..😢💔