🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷"" තාත්තයි පුතයි නිදිද තවම..""
"" ඔව් පාන්දර වෙනකන් ඇහැරන් හිටියනෙ..""
දරුවට කිරි හදන ගමන් මම ඉද්දි.. අත්තම්මත් අපි ටිකට කිරි කෝපි හදන ගමන් හිටියෙ..
කිරි එකත් හදාගෙන මම කාමරේට යද්දි යැන්ග් නිදි ගැට කඩ කඩ ඇවිත් සෝෆාවෙන් ඉද ගත්තෙ මා එක්කත් හිනා වෙලා.. කෙලින්ම කාමරේට ගියෙ මමත් එයා එක්ක හීනියට හිනා වෙලා..
"" මගෙ වස්තුව තවම දොයිද..""
ඇදේ බලිය වගේ නිදාගෙන හිටපු පැටියව උස්සල අරන් මගේ කකුල් දෙක උඩට ගද්දි.. පැටිය මගේ පපුවකට ඔලුව තියන් ඇස් පියාගෙන හිනා උනා..
"" ඔය ඔය ඉතින් හොරගෙඩිය..""
තවමත් මගේ පපුවෙ එල්ලෙන පුරුද්ද නැති වෙලා තියෙද්දි පැටියට.. දැනුත් වෙනද වගේ මගේ ටීශාර්ට් එක අස්සෙන් අත දාන්න යද්දි මම ඒ චූටි අත අරන් සිප ගත්තා..
"" කුක්කු බීල දොයියන්න..""
පැටියගෙ කොපුලක් මිරිකල.. කටට ටිප් එක දුන්නම පැටිය ඇස් පියන්ම කිරි උරන්න ගත්තා.. යීබෝ තවමත් එක පැත්තකට හැරිල බර නින්දක ඉද්දි.. මෙතන බෝම්බයක් ගැහුවත් මේ මිනිහ නිදා ගෙනම ඉදී කියල මම කටින් මුමුණමින් දරුවව ඇදෙන් තියල කාමරෙන් එලියට ගියා..
"" දෙන්න අත්තම්මෙ මට ..""
අත්තම්මගෙ අතේ තිබ්බ ට්රේ එක මම අරන් සාලෙට ගිහින් සෝෆා එකේ ඉදන් හිටපු යැන්ග්ට ඇල්ලුවා..
"" ගුඩ්මෝනින් ශාන්..""
"" ගුඩ්මෝනින්..""
වෙනදට මම කතා නොකරත් මා එක්ක ඇති තරම් කියෝන යැන්ග් අද හිනාවක් විතරක් දීල නොදන්න ගානට ඉද්දි.. පුංචි දුකක් නොදැනුනාම නෙමෙයි.. මොකද මට කියල යාලුවො මහ ගොඩක් නෑනෙ.. ඉන්නෙ දෙන්නයි එයාලගෙ වෙනස් වීම මට දරා ගන්න බෑ ..
YOU ARE READING
THE MISTAKE OF LOVE [completed]
Fanfictionඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..😢💔