🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷එයා මෙහෙන් මට නොකිය ගිහිල්ල අදට දවස් දෙකක් වෙනවා.. මම නින්ගෙන් වගේම චෙන්ගෙන් යීබෝ ගැන ඇහුවත් එයාල කියන්නෙ ඉක්මනට එනවා කිව්ව කියල විතරයි.. යීබෝ ලග නැති එක ගොඩක්ම බලපෑවෙ දරුවට.. ඒ මොන හෙතුවක් නිසාද දන් නෑ.. දරුව හැමදාම අඬනවා.. මගෙන් කිරි බොන එකත් ප්රතික්ෂේප කරද්දි.. මගෙ පපුවට එන්නෙ දරා ගන්න බැරි වේදනාවක්..
"" අනේ මැණික තව චුට්ටක් බොන්න..""
මම ඒ කම්මුලක් අත ගාමින් මගේ පපුවට ලන් කරද්දි.. දරුව කෑ ගහල අඬන්න ගත්තා.. දෙයියනේ මූණත් රතු කරන් අඬද්දි මට බයකුත් දැනුනා..
"" අන්න තාත්තා ආවා..""
එලියෙන් කාර් එහෙක සද්දයක් ආපු හන්ද.. මම දරුවට එහෙම කිව්වෙ.. කාමරේ දොරත් ඇරගෙන ආපු එයා දොර ලග ඉදන්ම අපි දෙන්න දිහා බලාගෙන හිටියෙ හිස් බැල්මකින්..
"" මොනාද මෙච්චර දවස් කරේ..""
මම එයාගෙන් එහෙම ඇහුවෙ කේන්තියෙන්..
"" වැඩ තිබ්බ..""
එයා කිසි ගානක් නැතුව එහෙම කියල මන් ලගින් ඉදගෙන දරුවගෙ ඔලුව අත ගෑව..
"" ඔයා නැති ටිකට මෙයා ගොඩක් ඇඬුවා..""
යීබෝ දරුවගෙ ඔලුව අතගාන නිසාම දරුවා අඬන එක නැවැත්තුවා.. හනේ හනේ අම්මටත් වඩා තාත්තව ලොකු වෙලා මෙයාට..
එයා මගෙ අතින් දරුවව අරන් පපුවට තුරුල් කරන් නලල සිප ගත්ත.. ඒ ආදරේ දිහා බලන් හිටිය මගේ ඇස් වලට ඉබේටම කදුළු ඉනුවා..
"" මගෙ පැටිය තාත්තා නැතුව පාලුවෙන්ද හිටියෙ..""
එයා කටත් හදාගෙන එහෙම අහද්දි.. දරුවා අත් ගගහා දගලන්න ගත්තෙ හරියට කියපු දේ තේරුනා වගේ..දරුවගෙ කම්මුලක් සිප ගත්ත එයා මගෙ අතට දරුව දීල ටවල් එකත් අරගෙන බාතෲම් එකට ගියා..
YOU ARE READING
THE MISTAKE OF LOVE [completed]
Fanfictionඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..😢💔