🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷මගෙ මූණ පුරා එයා හාදු තවරද්දි හිර කරන් හිටපු මගේ හැගීමුත් එලියට එන්න ගත්තෙ ඉවසන්න බැරි කමට.. දැනටම පන ගැහිල තියෙන යීබෝගෙ රසග මගේ කකුල් අතරට දැනෙද්දි.. මම එයාව පෙරල ගත්ත පාර අපි දෙන්න එක්කම බිමට වැටුන සෝෆාවෙන්..
"" හෙමින් හෙමින් සුදූ.. ඕන තරම් වෙලා තියෙනවා අපිට..""
මම කට කොනින් හිනා වෙලා එයාගෙ කලිසමේ බෙල්ට් එකට අත තියද්දි එයා මන් දිහා ඇස් ලොකු කරන් බලන් හිටියෙ..
"" ඔයා මාර ෆාස්ට් වෙලානෙ සුදූ..""
"" ඔව් ඇයි අවුල්ද..""
එයා ඔලුව දෙපැත්තට හොලවද්දි.. මම එයාගෙ කලිසම ගලවල විසි කරල බොක්සර් එක අහත් කරල දැනටම පුපුරන සයිස් එකට තියන රසග මගෙ මුවට ගත්තෙ ඒ ඇස් දිහා බලන්..
"" අහ්..ම්ම්ම්...""
එයාගෙ කෙදිරි ගෑම් මගේ හැගීම් පවා අවුස්සද්දි .. මම එය මුව තුල තියන් උරමින් යීබෝට පහසු කරද්දි.. මගේ මුව උතුරා යන මෙන් එයා සියලු හැගීම් පිට කරේ කෙදිරියකින්.. දෙපාරක් නොහිතූ එයා මාව පෙරලගෙන මගෙ ඇග උඩට ඇවිත් මම ඇදන් හිටපු ශෝර්ට් එක ගලවල දාල මාව සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කරද්දි.. මොකද්ද මන්ද ලැජ්ජාවක් හිතට දැනුනා.. මොකද ඉතින් මම එයා ඉස්සරහවත් එයා මන් ඉස්සරහවත් මෙහෙම ඉදල නෑනෙ..
"" ආහ්හ්හ්හ්...රිදුන...""
"" අනේ සමාවෙන්න සුදූ..""
මට දෙලෝරත් වෙන්න එක පාරටම කිසිම දෙයක් යූස් නොකර ඒ අලි මෝල් ගහ මට ඇතුල් කරද්දි...නිකන්ම මට කෑ ගැහුන.. එයා දාඩිය වක්කරගෙන මගේ ඇග උඩ උස් පහත් වෙද්දි මම එයා දිහා ආසාවෙන් බලන් හිටිය..
YOU ARE READING
THE MISTAKE OF LOVE [completed]
Fanfictionඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..😢💔