🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷රෑ හතට විතර මම හිටියෙ ලස්සන තැනක රෙස්ටුරන්ට් එහෙක.. අයිනකට වෙන්න තිබ්බ ටේබල් එකේ මම ඉදගෙන හිටියෙ ශාන් එනකන්.. එනවා කිව්වට එන්නෙම නෑ.. එක්කෙගෙන එනවා.. චෙනා එක්කයි නිනා එක්කයි දැන් ශාන් හෙන යාලුයි.. ඉතින් මම උදේ උන්ට කියල තිබ්බ ශාන්ට බොරුවක් කියල එක්කරගෙන එන්න කියල...නිකන් නම් නෙවේ මගේ කොලු පැටියත් එක්කම..
මාසකෙටත් වැඩිය මම එයාල දෙන්නව දැක්කෙ නැති නිසා ඇගිලි ගැන ගැන හිටියෙ එයාල එනකන්.. වයින් ග්ලාස් එකක් තොල ගාන ගමන් මම මේන් ගේට් එක දිහා බලන් ඉද්දි දැක්කෙ ශාන් දරුවත් උස්සගෙන චෙනා එක්ක එනවා..
කළු පාට කලිසමකට රතු පාට ශර්ට් එකක් දාල ඊට උඩින් කළු ස්විටර් එකක් දාගෙන.. මොකද මේ යන්නෙ නත්තල් මාසෙ නිසා දැන් හිම වැටෙනවා.. දරුවව ඒ පපුවට තුරුලු කරන් බිම බලාගෙන එන ශාන් දිහා මම වශී වෙලා වගේ බලන් හිටියෙ..
චෙන් මම ඉන්න ටේබල් එක ලගට ශාන්ව එක්කරගෙන ඇවිත් ඉද ගන්න කියද්දි.. ශාන් රවල බැලුවෙ චෙන් දිහා.. මම කින්ඩියට හිනා වේගෙන ශාන් දිහාත් චෙන් දිහාත් බලලා නැගිට්ටා..
"" කෝ දෙන්න මගෙ පුතාව..""
ශාන්ගෙ අතින් මම දරුවව ගද්දි.. ශාන් මන් දිහා බලල අහක බලා ගත්තා..මට දරුවෙක් වඩා ගෙන පුරුදු නෑ.. මම එක එක විදිහට දරුවව තියා ගන්න උත්සහ කරන ගමන් බැලුවෙ චෙන් දිහා...ඌ රෙස්ටුරන්ට් එකෙන් එලියට ගියා.. ශාන් මන් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉදල නැගිටල ඇවිත් මගෙන් දරුවව ඉල්ලුවා..
"" මොකද..""
එයා මගෙ දිහාට අත් දික් කරන් ඉද්දි.. මම ඇහිබැමක් උස්සන් ඇහුවෙ..
YOU ARE READING
THE MISTAKE OF LOVE [completed]
Fanfictionඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..😢💔