פרק 1- אמה

1.3K 64 15
                                    

פרק1-
*אני לא מאמינה שהתחלתי לכתוב עוד ספר והכל בזכותכם, הפרק הבא יעלה ב 20+ דירוגים*

קמתי לעוד בוקר רגיל בחדר שיש לי באחוזה,
אליסה, כריסטיאן, אימנואל ושיר נתנו לי ו לריילי חדרים נפרדים.

התחלתי ללכת לכיוון חדר האמבטיה שיש לי בתוך החדר ונכנסתי לתוכו, חדר האמבטיה שיש לי יפה מאוד, יש לי אמבטיה בצבע שחור, עם שיש מוזהב ומקלחת אחת , גם שחורה עם שיש מוזהב.

כמובן שיש גם אסלה וכיור- נחשו מה? גם הם שחורים.

אני לא עיצבתי את חדר האמבטיה שלי, אם הייתי מעצבת אותו הוא היה מלא בצבעים. כמו שאני אוהבת.

אמנם את חדר האמבטיה לא יכולתי לעצב, אבל את החדר יכולתי טיפה,
בחדר שלי יש מיטה ורודה, עם שיש מוזהב, טיפה ילדותי אך יש בזה גם משהו מבוגר.

שידת העבודה שלי בצבע לבן מעורבב עם ורוד בייבי.
אני מאוד אוהבת את הצבע ורוד,
אני אוהבת את כל הצבעים.

ספריית ספרי המדע שיש לי בחדר בצבע שחור , שמעורבב עם שיש ורוד,
ויש ליד הספרייה כורסא בצבע שחור.

התחלתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים, לאחר מכן עברתי לסדר את שיערי, השיער שלי היה בצבע שטני שנוטה טיפה לבלונדיני, וגלי.
הייתי צריכה להשקיע בו מאוד. כל פעם שאני חופפת אני צריכה לאסוף אותו מהקצה עד לקרקפת, ואז להשאיר אותו אסוף  עם קליפס לכמה דקות
זה מסובך אבל שווה את זה, השיער שלי יפה ובריא.

לאחר שסידרתי את שיערי עם שתי קרמים, אספתי אותו לקוקו כדי שירד לו טיפה הנפח.

הסתכלתי על פרצופי במראה, אותו אישה רגילה כמו כל בוקר, שיער בצבע שטני- בלונד וגלי, עיניים כחולות, נמוכה עם גוף חטוב ולחיים סמוקות.
תמיד הייתי ביישנית, זה לא חדש לאף אחד.

גם בערב שהכרתי את אליסה ושיר הסמקתי כמו עגבנייה.
לפי דעתי זה שאני ביישנית זה פחות יפה, אבל אין ברירה זה האופי שלי, ואני לא אשנה את האופי שלי בשביל אף אחד.

מרחתי קרם לחות על הפנים שלי, שמתי טיפה מסקרה, גלוס ויצאתי מחדר האמבטיה.
אני לא כל כך אוהבת איפור, אולי רק לאירועים.

התלבשתי לעבודה, אני עובדת בחנות יוקרה שקוראים לה ׳דיור׳
כל המפונפנות  מגיעות לשם , עוד לא החלטתי מה אני חושבת עליהן.

לבשתי שמלה יחסית צמודה בצבע אדום עמוק שהגיעה עד לברכיי ונעלתי נעלי אולסטאר לבנות ויצאתי מהחדר לכיוון חדרה של ריילי.

היהלום הקטן שלו Where stories live. Discover now