פרק לא ארוך אבל העדפתי לעלות לכם אותו כדי שלא תחכו יותר מידי, פרק הבא ב 22+ הצבעות🤍
שאליסה רצתה שהיא והבנות יצאו למועדון בערב, לא הייתה לי בעיה.
מסיבה אחת פשוטה,
אמה אף פעם לא לבשה חשוף.
אני לא יודע מה גרם לי להמשך כל כך לאישה היפה הזאת.
היופי שלה היה רק חלק ממה שגרם לי לשים עליה עין.
הנדיבות שלה, הלחיים שמסמיקות מכל דבר קטן שאומרים לה, האופי שלה.
כן, אלה כנראה הסיבות שאני שמתי עליה עין.
עמדתי במבט קר במטבח, עם שאר הגברים, אנחנו מחכים לבנות שירדו.
כריסטיאן כבר דיבר עם האבטחה של המועדון, האבטחה שם עכשיו ברמה הכי גבוה שיש.
קול נקישה של עקבים נשמע מהמדרגות וכולנו הפנינו את מבטנו אל גרם המדרגות.
אליסה ירדה ראשונה היא לבשה שמלת מיני בצבע שחור ונעלי עקב בצבע שחור, מבטו הרכושני של כריסטיאן היה נעוץ בה עד שהיא הגיעה אל זרועותיו.
אחרי אליסה שיר ירדה, גם היא לבשה שמלת מיני אך היא הייתה בצבע כחול בייבי ועם נעלי עקב שחורות.
אימנואל סיים את שיחת הטלפון שהוא עשה, התקרב אליה ולחש לה משהו שגרם לה להסמיק.
ההבאה בתור לרדת הייתה ריילי, לא התעסקתי במה שהיא לבשה- זה לא ענין אותי, אמה עניינה אותי וחיפשתי אותה בעיני
לאחר חמש דקות בערך שאמה לא ירדה וכולם כבר עלו למכוניות- אני חיכיתי לאמה.
עליתי למעלה, לכיוון חדרה ושהגעתי פתחתי את הדלת.מוזיקה מרגיע התנגנה ואמה ישבה על כיסא, מתאפרת ושרה לעצמה.
היא לבשה שמלת מיני בצבע ירוק זית.
נשענתי על משקוף הדלת וצפיתי בה מתארגנת בשקט.
לאחר כמה דקות שהיא מתאפרת ולא יכולתי להפסיק לצפות בה,
״אמה״ קראתי לה בשקט וגרמתי לה לקפוץ בבהלה עם מסרק הגבות בידה.היא הפנתה אליי את מבטה והסמיקה,״ממתי אתה פה?״ היא שאלה בשקט והסמיקה עוד קצת, בחנתיאת פרצופה היפה והנדתי בראשי.
״לפני כמה דקות נכנסתי, היית כל כך שקועה במה שאת עושה שלא רציתי להפריע לך.״ אמרתי לה בטון פחות קר, מה שממש הפתיע אותי ואפילו את אמה- לפי פרצופה המופתע.
״אה.״ היא אמרה והסמיקה קשות, זה מחרפן אותי.
״כולם הלכו, נשארנו רק אנחנו פה.״ אמרתי לה והתקרבתי אליה.
הסתכלתי על פרצופה היפה מקרוב ונטרפתי.
בחנתי את לבושה והנדתי בראשי.״הבנות בחרו לך את השמלה הזאת, נכון?״ שאלתי בשקט והעברתי את מבטי על גופה היפה.
צמרמורת עברה בגוף של אמה ולא מהסוג הרע- אלא מהסוג הטוב.
״אממ כן.״ היא אמרה ושוב הסמיקה.
גיחכתי והסתכלתי על הסומק הטבעי שלה מקרוב.
״את מוכנה?״ שאלתי אותה והתרחקתי ממנה״אני רק צריכה לנעול נעלי עקב ואז אני אהיה מוכנה.״ היא אמרה ובחנה את גופי.
הרמתי גבה בשעשוע, אמה אף פעם לא בחנה אותי בזמן שאני מסתכל עליה, זה משהו חדש.
לפני כמה שעות שהיא נצמדה אליי היא חשבה שלא שמתי לב לזה, אבל שמתי לב ולא רק אני אלא גם כריסטיאן.
אמה סיימה לסרק את הגבות שלה וקמה מהשולחן לעבר חדר הארונות.
היא הוציאה ממגירה נמוכה נעלי עקב בצבע שמנת ונעלה אותם.
" אני מוכנה" היא אמרה והסמיקה
" בואי נצא" אמרתי ופתחתי לה את הדלת.
*תאריך כתיבת הפרק: 27.2.2023*
YOU ARE READING
היהלום הקטן שלו
Romance*ספר זה הוא ספר המשך לספר- המלאך הקטן שלו. ניתן לקרוא את הספר הזה כספר בודד.* אמה- אמה בת 20, יש לה אחות גדולה בת 21 ושמה ריילי. אבא של אמה וריילי נטש אותם שאמה הייתה בת 14 ומאז לא יצר איתן קשר. אמא של אמה מתה בלידתה אמה וריילי גרות באחוזה של אלי...