היי אהובים , כתבתם לי שהפרקים עוזרים לכם עם המצב, אומנם הפרק קצר אבל אני שמחה שאני מעלה לכם אותו.
אוהבת המון המון וכאן לכל דבר❤️🇮🇱לאחר שסיימתי להתקלח, התלבשתי ותכננתי לנוח, אך לבנות היו תוכנית אחרת.
לא הספקתי להיכנס למיטה והדלת נפתחה, חושפת את אליסה, שיר וריילי, על פניהן מבט תחמן.
" איך את מרגישה, אמה?" אליסה שאלה וחייכה אליי.
" אני בסדר" מלמלתי והסמקתי , בוחנת את הבנות ומבינה שהן יודעות משהו איכשהו.
"איך היה עם דמי-" אליסה התחילה לשאול, אך ריילי קטעה אותה.
" שמענו אותך ואת דמיאן" ריילי אמרה וצחקקה, גורמת לכל הבנות לקפוץ עליי בחיבוק.
הסמקתי וחייכתי, צוחקת ביחד איתן.
" את אוהבת אותו?" אליסה שאלה ברצינות וגרמה לי להנהן.
" הוא טוב אלייך?" שיר שאלה.
" יותר מידי" עניתי בקול חנוק
" אנחנו שמחות בשבילך, אמ." ריילי אמרה ונישקה את הלחי שלי.
הבנות המשיכו לשבת ולדבר איתי על מלא דברים, עד ששמענו בעיטות קטנות בדלת.
אליסה התקרבה לדלת ופתחה אותה, מוצאת את מתאו ורפאל מחייכים אלה.
אליסה חייכה אליהם חיוך מהפנט בחזרה.
" רוצות שנלך איתם לאיזה מקום? משעמם להם." אליסה שאלה.
" לאן אפשר ללכת עם השובבים האלה?" שיר שאלה וליטפה את פניהם של מתאו ורפאל.
" אולי סיבוב לגן שעשועים?" ריילי שאלה והסתכלה על אליסה.
" אפשר" אליסה אמרה.
" אני אלך לארגן את הייזל" שיר יצאה מהחדר.
" גם אני אלך לארגן את השובבים. אמה, את יכולה ללכת לכריסטיאן ולומר לו שאנחנו הולכות?" אליסה שאלה.
" בטח" הנהנתי ויצאתי מהחדר, הולכת לעבר משרדו של כריסטיאן ופותחת את הדלת- רואה את הבנים עובדים.
כל המבטים הופנו אליי, אבל רק מבט אחד עניין אותי- המבט של דמיאן.
הוא בחן אותי בעיניו כדי לראות שאני בסדר, ואז שהוא ראה שהכל טוב ראיתי את ההקלה בעיניו.
" רק באתי לעדכן שאני והבנות יוצאות עם הקטנים לגן השעשועים." הסמקתי.
" אנחנו נבוא איתכם." כריסטיאן אמר וגרם לי להנהן.
תאריך כתיבת הפרק: 12.9.2023
YOU ARE READING
היהלום הקטן שלו
Romance*ספר זה הוא ספר המשך לספר- המלאך הקטן שלו. ניתן לקרוא את הספר הזה כספר בודד.* אמה- אמה בת 20, יש לה אחות גדולה בת 21 ושמה ריילי. אבא של אמה וריילי נטש אותם שאמה הייתה בת 14 ומאז לא יצר איתן קשר. אמא של אמה מתה בלידתה אמה וריילי גרות באחוזה של אלי...