פרק 8- אמה

493 45 27
                                    

*אני יודעת שהפרקים קצרים אבל אני מעדיפה לעלות לכם פרקים קצרים מאשר שתלכו לפרק כל כך הרבה זמן.. קריאה מהנה ופרק הבא ב 23+ כוכבים.
ממש אשמח לשמוע את דעתכם על הפרק❣️

נקודת מבט אמה:

אליסה נתנה לי לטעום וויסקי, לא התנגדי כי היא אמרה שזה ממש משחרר אפילו טעים, אבל לא הזכירה לי שהוא כל כך חזק.

בפעם הראשונה ששתיתי את כוס הוויסקי שאליסה הביאה לי החמצתי פנים ולא רציתי עוד אחת,

עד שהזיכרונות על אבא שלי חדרו למוחי, התחילו להגיע ומשם רציתי להשתחרר מהכל.

שתיתי עוד כוס אחת של וויסקי- זאת השלישית שלי והתקדמתי לעבר רחבת הריקודים.

כמות האנשים לא עניינה אותי עכשיו, כל מה שרציתי היה להשתחרר טיפה ולשכוח ממה שקורה עכשיו וקרה בעבר.

נדחפתי בין כל האנשים, והגעתי לאמצע הרחבה בדיוק שהשיר התחלף והתחיל להיות יותר נעים, אחד כזה שגרם לי להרים את הידיים ולהתחיל לרקוד בכיף

לא שמתי לב שהבנות באו לרקוד לידי.

"כן, אחותי. אני אוהבת את הכיוון שלנו הולכות אליו." אליסה צעקה לי מבעד למוזיקה ויכולתי להבחין בזה שהיא שיכורה.

ריילי הנהנה בהתלהבות ונצמדה לאליסה, מתחילה לרקוד לצידה.

"אני הולכת לשתות וחוזרת" צעקתי להן הכי חזק שיכולתי בגלל המוזיקה.

"את רוצה שאני אבוא איתך?" שיר שאלה ואני הנדתי בראשי.

"לא צריך הבנים מסתכלים עלי מלמעלה" אמרתי וחייכתי אליה חיוך עדין

"סבבה" אמרה היא והמשיכה לרקוד בזמן שאני מסתובבת לכיוון הבר.

הלכתי לאט כי הרגשתי שאני עומדת ליפול ממש עוד שניה, ולפני שהספקתי להגיע לבר יד חזקה לפתה את המותניים שלי בחוזקה ובטיפה כאב.

הוצאתי אנקת כאב בזמן שאותו גבר סובב אותי אליו.

"שלום לך, ילדה יפה." הוא אמר וחיזק טיפה את אחיזתו.

" אתה יכול בבקשה לשחרר אותי? הידיים שלך מכאיבות לי" יללתתי בכאב וניסיתי להשתחרר ממנו אבל הוא לא נתן לי לזוז.

להפך, הוא הידק את אחיזתו בי.

"את לא יודעת מה אני רוצה לעשות לך עכשיו" הוא לחש לי באוזן.

"די. בבקשה" ניסיתי שוב, אבל זה לא עזר

"בואי נלך לשירותים"

"לא. אני לא רוצה לבוא איתך"

הוא התחיל למשוך אותי לכיוון השירותים של המועדון, נכנס לשירותים של הגברים.

רציתי לצעוק לעזרה אבל הוא שם לי על הפה.

הוא התחיל להוריד את הגינס שלו, הבוקסר ביחד איתו.

הלכתי אחורה, כל הפנים שלי רטובות מרוב הדמעות שיוצאות לי.

"בבקשה" קולי נשבר.

"בבקשה אל תעשה את זה" הקול שלי ממש נסדק.

"את יפה מידי" הוא אמר ובחן את גופי

לא הספקתי למצמץ והוא כבר היה לידי , קורע לי את השמלה, גורם לצווחה לצאת ממני

" קדימה יפיפייה, אל תקשי עלי." הוא התמיד אותי לקיר.

*תאריך כתיבת הפרק: 23.3.2023

היהלום הקטן שלו Where stories live. Discover now