יצא פרק ארוך, תהנו🤍פרק הבא ב- 23+ הצבעות
לאחר שסיימתי לשחק עם מתאו, רפאל והייזל שתיתי שוקו חם- למרות שחם בחוץ ואז חיפשתי את אליסה.
״כריסטיאן?״ פניתי אליו לאחר שלא מצאתי את אליסה,
״כן?״ הוא שאל והפנה את מבטו מהטלוויזיה אליי, כמובן שהסמקתי.״אתה יודע איפה אליסה?״ שאלתי אותו.
״היא עלתה להחליף בגדים, היא שיר וריילי נוסעות לקניון עוד מעט.״ הוא ענה לי בחיוך חם, כריסטיאן כמו אח גדול בשבילי, הוא תמיד דואג לי ומגן עליי.
שהוא שמע מה אני וריילי עברנו ראיתי באותו רגע כמה הוא התעצבן, אבל הוא בכל זאת חיבק אותי ותמך בי שהייתי צריכה.״אולי אני אלך איתן? אני צריכה כמה דברים.״ מלמלתי לעצמי אך כמובן שכריסטיאן שמע זאת והנהן.
״תלכי, תשתחררי קצת. רק תעשי לי טובה, אמה. תדאגי שאליסה לא רבה עם אף אחת או משהו.״ כריסטיאן אמר בייאוש.
צחקקתי שנזכרתי במה שקרה בפעם האחרונה שמישהי באה לאליסה ואמרה לה שהיא לא לרמה של כריסטיאן ושהיא מכוערת מידי בשבילו,
אליסה משכה לה בשיער והפילה אותה על הרצפה.״אממ, בסדר אני אלך איתן. אבל אני צריכה לבקש יום חופש.״ אמרתי ובדיוק באותו רגע דמיאן נכנס לסלון והפנה את מבטו מכריסטיאן- אליי,
הסמקתי נוכח מבטו ונצמדתי טיפה אל כריסטיאן.לא פחדתי מדמיאן, הוא פשוט כל כך גבוה לעומתי שזה טיפה מאיים.
״דמיאן.״ מלמלתי בפנים סמוקות והעזתי להסתכל על פניו.
דמיאן הסתכל לתוך עיניי בזמן שכיווץ את גבותיו בטיפה של בלבול.
״כן?״ הוא נה והרים את מתאו שבא אל רגליו, שכחתי שהבנים והייזל פה בגלל השיחה שלי עם כריסטיאן.
״אני יכולה לקחת יום חופש היום?״ שאלתי אותו והבטתי בעיניו בהתחננות.
דמיאן הסתכל לרגע על כריסטיאן- שכנראה דפק לו מבט, ואז הנהן.
״בטח, אמה ״ הוא אמר בטיפה קור, מה שאופייני לו ואני כבר רגילה לזה.
חייכתי חיוך גדול מהתרגשות והבטתי בכריסטיאן, הוא חייך אליי ואז העברתי את מבטי אל דמיאן,
״תודה.״ לחשתי לו והקפתי את הבנים- הלכתי לכיוון המדרגות.
עליתי לחדרם של אליסה וכריסטיאן ופתחתי את הדלת.
אליסה, שיר וריילי עמדו מול המראה הגדולה שיש לאליסה בחדר והן בחנו את התלבושות שלהן.
אליסה לבדה גינס גבוה וגופיה, שהגיעה טיפה מעל הג'ינס, שיר לבשה גם גינס אך הוא היה טיפה יותר נמוך והיא לבשה ארוכה אבל ממש דקה- מהפשוטות האלה.
ריילי לבשה טייץ , אך החליפה את גוזיית הספורט שלה בגופיה יותר ארוכה.
YOU ARE READING
היהלום הקטן שלו
Romance*ספר זה הוא ספר המשך לספר- המלאך הקטן שלו. ניתן לקרוא את הספר הזה כספר בודד.* אמה- אמה בת 20, יש לה אחות גדולה בת 21 ושמה ריילי. אבא של אמה וריילי נטש אותם שאמה הייתה בת 14 ומאז לא יצר איתן קשר. אמא של אמה מתה בלידתה אמה וריילי גרות באחוזה של אלי...