פרק 11- אמה

502 34 11
                                    

אהובים שלי אני כל כך מצטערת שנעלמתי לכם ככה, אני עמוסה בטירוף עם כל הלחץ של המבחנים ואני כל כך עצובה שזה משפיע על כתיבת הספר.
עוד קצת כבר חופש גדול אני יפוצץ אותכם בפרקים מבטיחה, אני רק צריכה לעבור את התקופה הזאת ולהתמקד בלימודים כרגע.
זה לא אומר שאני אפסיק עם הפרקים אני אשתדל לעלות כמה שיותר.
ועוד נושא- איך אתם ממליצים שלי לתפעל את הקבוצת וואצאפ שלנו? היא ממש ששקטה ואני פחות אוהבת את זה, מי שיש לו רעיונות שיכתוב
אוהבת כל אחד ואחת ממכם❤️❤️
שבת שלום🤍❤️

בזמן שדמיאן וכריסטיאן עלו למשרד, אני הכנתי לי תה והתיישבתי בסלון, רואה טלוויזיה עם אימנואל ודייגו.

לאחר כמה דקות אליסה ירדה והתקרבה אליי בדאגה.

" כריסטיאן סיפר לי אתמול מה קרה לך, אני דאגתי לך כל כך אבל כריסטיאן לא הסכים לי לבוא אלייך." היא אמרה בלחץ חיבקה אותי חזק.

צחקקתי והחזרתי לה חיבוק

" אני בסדר, דמיאן דאג לי." אמרתי לה והסתכלתי עליה כדי לראות את התגובה שלה.

היא קרצה לי והלכה למטבח.

" מה אתם רוצים לאכול?" היא צעקה מהמטבח וגרמה לי לחייך.

" פנקייקים."דייגו צעק וגרם לי להנהן למרות שאליסה לא יכולה לראות אותי

" מסכימה איתו" צעקתי כדי שהיא תדע שאני בסדר עם זה.

דמיאן וכריסטיאן ירדו מחדר העבודה לסלון והתיישבו על הספה,

דמיאן חייך אלי חיוך קטן שאני בטוחה שאף אחד לא ראה והתיישב ליד כל הבנים.

הם דיברו על הדברים של המאפיה אז הלכתי למטבח כדי לעזור לאליסה , אין לי משהו טוב יותר לעשות.

" אפשר לעזור לך?" שאלתי אותה בחיוך

" בטח, כבר הכנתי חצי מהבלילה, אבל בואי תמשיכי." היא אמרה לי וחייכה אליי בחזרה.

הוספתי את כל המצרכים שהיא אמרה לי לתוך הבלילה וערבבתי אותה עד שהיא הייתה חלקה ובלי גושים.

אליסה הוציאה כמה מחבתות ופיזרה אותם על השיש.

" איזה צורה נעשה?" היא שאלה ובחנה את המחבתות.

" הצורה של הלב ממש יפה, אני חושבת שכדי שנעשה אותה." אמרתי לה.

" זה בדיוק מה שבאתי לומר לך" היא צווחה

לאחר כמה שניות שיר ירדה ושפשפה את עיניה.

" עולם עוד ישנים?" אליסה שאלה והסתכלה על שיר.

" הילדים? כן. אבל אני חושבת שהם יקומו בקרוב." היא אמרה.

" יופי כי אני ואמה מכינות פנקייקים" אליסה אמרה בחיוך והניחה את המחבת על הגז.

" אני אלך לערוך שולחן" שיר אמרה בחיוך ולקחה צלחות.

" נכין גם חביתות?" אליסה שאלה ושיר הנהנה .

" הילדים אוכלים חביתות, תכיני." היא אמרה ואליסה הנהנה.

" אני אשבור ביצים, כמה חביתות בערך נעשה?" שאלתי את הבנות והלכתי להביא ביצים מהמקרר.

" נעשה איזה 15 אני חושבת, גם אנחנו אוכלות, ובטח גם הבנים אוכלים." שיר אמרה לי בחיוך ואני הנהנתי.

" סבבה" הוצאתי תבנית ביצים מהמקרר ושמתי מחבת על הגז .

לאחר כמה שניות אנחנו שומעות צעקות.

" אמא!" מתאו צעק ואליסה נאנחה והנידה בראשה.

" אבא!" רפאל גם צעק וראיתי את כריסטיאן קם מהספה ומתקדם למדרגות.

" אני אלך אליהם מלאך, תישארי פה" כריסטיאן אמר לאליסה בחיוך מתי שהיא באה לעלות אליהם .

תאריך כתיבת הפרק: 20.4.2023- 5.5.2023

היהלום הקטן שלו Where stories live. Discover now