פרק 3- אמה

554 48 15
                                    

היי אהובים ואהובות שלי, בפרק הקודם אמרתי שהפרק הבא יעלה ב 20+ אך לא הגענו לכמות הזאת.
אני לא יכולה שלא לעלות לכם פרק לפני שבת וגם כי בכללי מלא זמן שלא עלה.
הפרק הבא באמת יעלה ב 20+ דירוגים.
שבת שלום🤍

מדדתי את השמלה והסתכלתי במראה שיש בתא המדידה, אני לא אשקר היא יושבת עליי יפה. אבל היא ממש חשופה לפי דעתי.

השמלה מגיעה לי טיפה מעל הברך, הכתפיות שלה דקות, ויש מחשוף ממש נדיב בחזה.

"קדימה אמ! אנחנו רוצות לראות את השמלה עלייך." שמעתי את ריילי אומרת.

"אני לא בטוחה" מלמלתי וניסיתי למשוך את השמלה טיפה יותר למטה, מה שגרם למחשוף שבחזה להיות עמוק יותר.

נאנחתי ופתחתי את דלת התא, מבטם של הבנות ישר הופנה אליי והעיניים שלהן נפערו.

הסמקתי כמו עגבניה וחייכתי חיוך עדין לעבר הבנות.
"אמה, את ליטרלי מושלמת." ריילי מלמלה בזמן שאליסה ושיר זרקו מילים כמו: " מושלמת", "יפיפייה", אני רוצה גוף כמו שלך"
חייכתי והסתכלתי על עצמי במראה עוד פעם אחת.
נכנסתי בחזרה לתא המדידה ולבשתי את הבגדים שאיתם באתי, בחנתי את עצמי שוב לפני שיצאתי חזרה אל הבנות-שכבר היו בקופה ושילמו על  הבגדים.
ניגשתי לקופאית , איחלתי לה בוקר טוב- כמובן שגם הסמקתי על הדרך-  והנחתי את השמלה על הדלפק.

"בוקר טוב" היא אמרה לי בחזרה וחייכה אליי חיוך מתוק.
הקופאית העבירה את השמלה, הקלידה כמה דברים במחשב, הכניסה אותה לתוך שקית והביטה בי שוב.
"זה 150שקלים" היא אמרה וחייכה אליי שוב, חייכתי אליה בחזרה, פתחתי את התיק שלי , הוצאתי את הארנק ולפני שהספקתי להושיט לקופאית את כרטיס האשראי שלי  אליסה הושיטה לה כבר אחד.
נאנחתי והסתובבתי אל אליסה.

"לא. אני לא מוכנה לשמוע! בלה בלה בלה" אליסה אמרה לי ושמה את אצבעותיה בתוך האוזניים שלה.

"בבקשה, תעבירי את הכרטיס הזה." אמרתי לקופאית והגשתי לה את כרטיס האשראי שלי.

"אגם" אליסה השתמשה בשם שיש לקופאית על החולצה.

היהלום הקטן שלו Where stories live. Discover now