Yuki:Biz gidiyoruz, Temari-nee-chan, Kankuro-nii-chan.
Gaara kapıda ayakkabılarını giyerken abi ve ablasına baktı. Sen onları seviyordun ve sen geldiğinden beri onlar sana daha iyi davranıyordu. Çok az da olsa gülümsedi.
Gaara:Hoşçakalın.
Temari ve Kankuro şaşkınca ona baktı ve ardından ikiside gülümseyip el salladı.
Temari:Hoşçakalın.
Kankuro:Hoşçakalın.
Evden çıktınız ve gitmeniz gereken yere doğru yola çıktınız. Ormanda ağaçtan ağaca zıplayarak giderken sordun.
Yuki:Yani şimdi tam olarak ne yapacağız?
Gaara:Köyümüze ihanet eden kaçak bir ninja grubu var. Onları bulup öldüreceğiz.
Yuki:Ö-Öldürecek miyiz?
Gaara:Öldüreceğim. Buna dahil olmana asla izin vermem. Seni hep koruyacağım.
Başını eğdin. Gerçekten bir yüktün. Gaara sana baktı ve ne düşündüğünü anlamış gibi söyledi.
Gaara:Ne düşündüğünü biliyorum ama öyle değil. Seni korumaktan zevk alıyorum. Seninle yaptığım her şey de inanılmaz bir zevk alıyorum. Yemek pişirmek, sohbet etmek, hastayken benimle ilgilenmen ve dans ederken seni izlemek. Hepsini yapmaya bayılıyorum.
Bir yandan koşarken bir yandan sana dönüp gülümsedi.
Gaara:Yani kendini yük gibi hissetme.
Yüzün kıp kırmızı olurken dikkatin dağıldı ve sonraki ağaca atlamaya çalışırken ayağın takıldı. Sen yere düşerken gözlerini sıkıca kapattın ama beklediğin gibi sert bir darbe almadın.
Gaara:Özür dilerim! İyi misin? Konuşarak çok mu dikkatini dağıttım!?
Seni yakalamıştı ve şimdi onun kucağındaydın. Nefeslerini düzenledin.
Yuki:Ben iyiyim. Dediği gibi ben iyi bir ninja değilim. En ufak bir sorunda bile böyle hatalar yapıyorum.
Gaara:....Anladım.
Birden altında kumdan bir zemin oluştuğunda daha ne olduğunu anlamadan havaya yüksedin. Sen kumun üstünde ilerlerken Gaara yanında ağaçtan ağaca koşuyordu.
Yuki:Teşekkür ederim.
Bir kaç dakika geçti.
Yuki:Gaara...neden sende geliyorsun?
Gaara:Ah, gelebilir miyim?
Yuki:Tabi? Niye binemeyesin ki?
Gaara en başta yanına gelmemişti çünkü rahatsız olacağını düşünmüştü. Bunu demenle rahatladı ve yanına geldi.
Gaara:Teşekkür ederim.
Yuki:Teşekkür etmene gerek yok-
Sana masum bir şekilde bakan Gaara'ya döndüğünde cümleni bitiremedin ve elini yanağına koyup alnından öptün.
Yuki:Rica ederim.
Taslaklarda baya stok var