Ya az yorum atın yazasım gelmiyo
Kapı çaldı.
Kankuro:Temari galiba Gaara geldi. Kapıya bakar mısın?
Temari:Hallettim!
Temari kapıyı açtığında şok oldu. Gaara'ın yanında elinde orta boy bir çanta ile seni beklemiyordu. Gergince güldün.
Yuki:E-Emin olun sizin kadar bende şaşkınım Temari-Nee-chan.
Temari:Gaara?
Gaara:Burada kalacak.
Yuki:B-Bana sadece ziyaret edeceğimi söyledin!
Gaara ensesini kaşıdı. Ablasının önünde biraz eğildin.
Yuki:Zahmet verdiğim için kusura bakmayın.
Temari güldü.
Temari:Ne zahmeti! Sadece şaşırdım. Gaara'nın arkadaşı bizimde arkadaşımız!
İçeri girdiniz. Gaara elindeki çantayı aldi.
Gaara:Yatacağın yeri göstereyim.
Yuki:Peki.
Üst katta bir odaya girdiniz.
Gaara:Kusura bakma fazla yatak odası yok. Ranza uygun mu? Eğer benimle kalmak istemezsen Temari ile de kalabilirsin.
Yuki:Hayır, gayet uygun. Ah! Ama tek bir şartla!
Gaara:Elbette, ne istersen.
Yuki:Üst yatak benim.
Gaara durdu ve bir kaç saniye sonra küçükçe güldü.
Gaara:Nasıl istersen.
Yuki:Demek dedikodular büyük bir yalan. Senin için hep kötu şeyler söyleniyor ama bence gerçekten tatlısın. Oh! Lavaboyu kullanabilir miyim?
Gaara dalgınca sana yerini tarif etti ve sen odadan çıktığında yere diz çöktü. Bacakları titriyordu ve elleri terlemisti. Yüzünde hafif bir sırıtış vardi.
Gaara:B-Bu doğru mu? O-O çok güzel, zeki, sevimli ve kibar. Birini öldürmeyi bırak kimseye vurmamıştır bile. D-Diğer yandan ben...daha bu gün öldürdüm...o çocuğu...Ama! O hak etti. Yuki'den hoşlandığını söyledi. Bana onunla çıkıp çıkmadığımı sordu. Hayır dediğimde mutlu oldu! V-Ve ona teklif edeceğini söyledi. ELBETTE ÖLMELİYDİ!
Nefes nesefeydi. Sakinleşmeye çalıştı. Senin onu sinirliyken görmeni istemiyordu. Birini öldürdüğünü görmeni istemiyordu. Ondan korkmanı istemiyordu.
Gaara:Yuki~
Ellerini saçlarına attı ve karıştırdı.
Gaara:Senin yalnızca benim olmanı istiyorum, senin için her şeyi yaparım...gerçekten. Yeterki bana iyi davran.
Gaara için bu bir ilkti. Sen onun bir "Canavar" olduğunu biliyordun ve buna rağmen ona iyi davranmıştın. Bu his güzeldi. Bağımlılık yapıcıydı. Gaara güldü.
Gaara:Ben seninim Yuki, ve sende benim. Bunu biri engellerse...
Güldü ve tüm odayı bir öldürme arzusu kapladı.
Gaara:Onu parçalara ayırırım.
Kapıyı tıklatıp içeri girdiğinde Gaara birden sakinleşti ve sana döndü.
Yuki:Gaara? İyi misin? Bağırdığını duydum.
Gülümsedi.
Gaara:Şimdi daha iyiyim. Teşekkür ederim.
Yanakların kızardı.
Yuki:Eh? Ne yaptım ki?
Cevap vermedi ve sadece gülümsedi.