Dün gece olan her şeyi -öpüsmeniz hariç- detaylıca anlattığında Gaara daha yeni uyanmıştı. Yorgunca merdivenlerden inerken sana baktı.
Yuki:Günaydın!
Gaara:Günaydın.
Yanına geldi ve tam arkanda durup saçlarını omzundan aşağı atarak ensenden öptü. Yanakların kızarırken Temari Kankuro'yu dürttü.
Temari:Kankuro kazekage bizi çağırmamış mıydı?
Kankuro:Oh doğru. Biz çıkalım.
Bir anda Temari ve Kankuro gittiğinde Gaara'ya baktın.
Yuki:Ablan ve abinin önünde yapma, çok utanıyorum.
Başını eğdi.
Gaara:Özür dilerim.
Aslında söylediklerin bir azar değildi ama Gaara senden gelen böyle cümlelere hızlıca üzülüyordu. Beline sarıldın ve onu yumuşakça öptün.
Yuki:Ama şimdi gittiler ve- Mmh!
Gaara seni tekrar öptüğünde kesinlikle emin oldun. O bir öpüşme ve temas bağımlısıydı.
~~~
Aynı günün gecesi Temari ve Kankuro gerçektende Kazekagenin emri üzerine bir göreve gitmişti. Ev çok sessiz olduğu için ortaya bir fikir attın.
Yuki:Film izleyelim mi?
Gaara:Tabi ki, ben atıştırmalıkları hazırlayayım sen de filmi aç.
Yuki:Peki.
Gaara mutfağa gittiğinde sende mutfakla birleşik olan salonda film açıyordu.
Yuki:My Hot Lover diye bir film çıkmış. İzleyelim mi?
Gaara:Elbette.
Bir kaç dakika sonra Gaara atıştırmalıklarla geldiğinde koltuğa geçtiniz ve izlemeye başladınız. İlk yarın saat oldukça klişe ama hoştu. Bir kahvecide tanışan ana karakterler zamanla arkadaş oluyorlardı. Ama kırkıncı dakikadan sonra film adının hakkını vermişti. Çift bir anda sevişmeye başladığında yanındaki yastıkla yüzünü yarısına kadar kapattın. Gaara'ya baktın. Rahatsız olmuyor gibiydi.
Yuki:Böyle şeyler seni utandırmıyor ya da ilgilini çekmiyor mu?
Gaara:Senin vücudun hariç hiç bir vücut ilgilimi çekmiyor.
Gaara bunu dürüstçe söylemiş olsada söylediği şeyin kulağa ne kadar azgınca geldiğini fark ettiğinde sana döndü. Yüzün sık sık kızarıyordu ama bu sefer başkaydı. Gerçekten çok fazla kızarmıştın.
Gaara:B-Ben o anlamda söylemedim.
Bu seferde yüz ifadende bir hayal kırıklığı vardı.
Yuki:Yeteri kadar ilgini çekmiyor muyum?
Gaara:Hayır! Öyle de değil!
Gaara omuzlarını tuttu ve başını eğdi.
Gaara:Gerçekten vücudunu çok beğeniyorum ve istiyorum da...ama böyle söyleyince kulağa çok...ahlaksızca geliyor.
Yuki:Benimde ilgimi çekiyor.
Gaara sana baktı.
Yuki:Senim vücudun.
:))))))))))))))))))))))))))