Yuki:Ah.
Eline batan dikene baktın ve dikkatlice çıkarttın. Bahçendeki yabani otları temizlerken hafifçe şarkı mırıldanıyordun. Gökyüzüne baktın. Hava kapalıydı.
Yuki:Yağmur başlamadan nehire gidip akşam için balık yakalasam iyi olacak.
Eve girdin ve ellerini yıkayıp üzerini değiştirdin. Yanına sadece balıkları koymak için bir kova ve sivri bir sopa aldın. Nehir evine yirmi dakikalık mesafedeydi bu yüzden hızlıce evden çıktın.
~~~
Yuki:Kahretsin.
Islanan kıyafetlerine baktın. Sen nehirin içinde balık tutarken birden bire fırtına başlamış ve dalgalarla beraber sırıldıklam olmuştun. Ağacın altında dururken etrafa baktın. Yağmur dinesiye kadar mağara gibi bir yerde durmak en iyisiydi çünkü ıslak kıyafetlerle bu havada hasta olacaktın. Yakınlarda gördüğün bir mağaraya ilerledin ve küçük bir el mühürü ile avcunun içinde bir ateş yaktın. Mağaranın derinliklerine inerken arkanda birini hissetmenle gerildin. Şeytani, korkutucu ve öldürme isteği ile dolu olan bir aura'ydı.
"Beni yanlız bırakmanı söylemiştim, Temari."
Arkanı döndün.
Yuki:B-Ben Temari değilim ama ö-özür dilerim. Gideceğim.
Durdu. Şeytani aura sönmüştü. Bir anlığına Temari denen kız için üzüldün.
"Özür dilerim, kalabilirsin"
Başka bir şey demeden duvara yaklaşıp oturdu. Önceki gibi öfkeli görünmediği için rahatladın ve sende karşı duvara yaslanıp oturdun. Sessiz bir şekilde dakikalar geçti. Hava buz gibiydi ve iyice acıkmıştın. Etrafa baktın ve yerden bir kaç kuru dalı bir araya getirip el mühürü ile yaktın. İki tane çubuğa balıkları geçirip ateşin üzerine koydun. Karşında oturan çocuğa baktın ve nazikçe gülümsedin.
Yuki:Hava soğuk, ateşte ısınmalısın.
Sana baktı. En başta seni reddedeceğini sandın ama sessizce yanına geldi ve oturdu. Balıklar pişesiye kadar sessizce oturmak seni geriyordu bu yüzden sordun.
Yuki:Özür dilerim hâlâ adını sormadım.
En başta sessiz kalsada bir kaç saniye sonra cevapladı.
Gaara:...Gaara.
Yuki:Ah, sen Gaara mısın?
Bu tepkiye alışmış gibi hiç bir tepki vermedi. Ayağa kalktı.
Gaara:Ben gidiyorum.
Yuki:Neden? Balıklar henüz yeni oldu ve hâlâ yağmur yağıyor.
Sana baktı.
Gaara:Benim kim olduğumun farkında mısın?
Yuki:Evet? Sen ichibi'in Jinhrukisi olan Sabaku no Gaara'sın.
Gaara:Ve burada kalabileceğimi söylüyorsun.
Yuki:Evet...özür dilerim çok kaba bir davet mi oldu.
Gaara:...Hayır, gayet iyi.