Gaara ormanda yol alırken sinirden deliriyordu.
Gaara:O sikik kod!
50534. "Bağımlılığı kes" elbette herkes Gaara'nın sana olan düşkünlüğünü fark etmişti. Ve özellikle babası bunun bir bağımlılık olduğunu fark etmişti. Ve bu kodun anlamı kısaca şuydu. "Onu öldürürüm"
Gaara:Görevi hızlıca bitireceğim. O güvende.
Gaara'nın sana verdiği yüzük tam olarak anlattığı gibi değildi. Evet kendi chakrasını temsil ediyordu ama bir diğer özelliğide kum kalkanıydı. Seni olası her saldırıdan korumak için. Gaara düşman üssüne geldiğinde gizlice içeri sızdı ve ana odaya girdi. Görevi bir parşomeni çalmaktı. Her şey kolaydi. Fazla kolay. Parşomeni alıp iç cebine attığında etrafı sarılmıştı bile.
Ninja:Demek gerçekten geldi.
Ninja:Bu tuzağa kanmaz diye düşünmüştüm.
Ninja:Bende.
Gaara:...Etrafta hiç tuzak yok.
Ninja:Tuzağın burada olduğunu hiç söylemedik zaten.
Gaara:....Hayır.
Ninja:Evet.
Ninja:Sen burada tutulacaksın.
Ninja:Kazekage onun seni zayıflattığına karar verdi.
Ninja:Kız ölecek.
Gaara cebindeki parşomeni çıkarttı ve açtı. Sadece tek bir sayı. 97...o öldü.
Gaara:...Beni burada tutabileceğinizi düşündüren şey ne?
Ninja:Hepimiz tam donanımlı ninjalarız yani-
Konuşan adan saniyeler içinde öldü. Kimse hiç bir saldırı dahi görmemişti.
Gaara:Tekrar soruyorum...
Gaara tüm ninjalara baktı.
Gaara:Beni burada tutabileceğinizi düşündüren ne?!
Tüm ninjalar sırasıyla ölürken kimse tek bir kunai bile atamamıştı. Gaara sona kalan adamın üzerine yürüdü. Boğazına bir kunai dayadı. Adam güldü.
Ninja:Hayatta kalsan bile onun seveceğini mi sanıyorsun? Sen bir katilsin! Şimdi bile herkesi öldürürken gözünü bile kırpmadın. Sırf Yuki'den hoşlanıyor diye masum bie çocuğu öldürdün! Sence o bunları duysa yanında kalır mı?! Çığlık atarak yanından kaçar ve senin dokunduğun her bir vücut parçasından nefret eder! Siz kıyaslanamaz-
Adam öldü. Gaara yavaşça oradan ayrılırken ellerindeki kanı üzerine sildi. Gözlerinden yaşlar akarken sessizce söyledi.
Gaara:Çok fazla günah işledim, ama en kötüsü seni kirletmekti Yuki.