35.BÖLÜM

289 30 5
                                    

Aynı günün akşam saatleri Gaara 3. Göz jutsusu ile dışarıyı tararken bir yandan düşünüyordu.

Gaara:Bu tuzak kimin işine yarar ki. Yani kim bizim ayrılmamızdan mutluluk duysun.

Yuki:Aslında...aklımda iki kişi var.

Gaara sana döndü.

Gaara:Evet, kimler?

Yuki:Bir çocuk vardı, sıradan bir ninja ama oldukça güçlüydü. İlk zamanlar arkadaştık. Bir yılın sonunda benden hoşlandığını söyledi. Onu arkadaş olarak gördüğümü söylediğimde üzüldü ama hoş karşıladı. O günden sonra bir daha takılmadık. Olaydan bir hafta sonra bana isimsiz hediyeler ve kartlar gelmeye başladı. Ve bu o kadar sık oldu ki rahatsiz olup kimin yaptığını buldum.

Saçını kulağının arkasına attın.

Yuki:O arkadaşımın adı Yuuda'ydı. Ve o hediyeleri getirende oydu. Aynı gece gizlice benim evime girmişti ve ben uyurken beni uyandırıp bağırmamı engellemişti. Daha sonra tekrar benden hoşlandığını ve beni başkasına vermeyeceğine söyledi.

Ona döndün.

Yuki:Senin gibi değildi davranışları. Daha çok...zarar veriyordu. Evden çıktığımda kızıyordu ya da vuruyordu. Daha sonra bir şekilde onu kazakage'ye şikayet ettim. Hapise atıldı ve hâlâ hapiste olmalı ama...kazakage'nin de bizi onaylamadığını göz önüne alırsak belki...

Gaara:O piçler...

Yuki:Bu sadece bir tahmin. En azından emin olmama izin ver.

Gaara:Emin olmana mı?

Yuki:Evet, onu nerede bulacağımı biliyorum.

Gaara:Ama bu oldukça tehlikeli. En azından yakınlardan seni izlesem.

Yuki:O bir sezgi ninjası. Hissedebilir.

Gaara:Yine de...

Gülümsedin.

Yuki:İyi olacağım

GAARA X OKUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin