31.BÖLÜM (SMUT)

630 31 26
                                    

Gaara seni yatağa bırakıp üstüne geçtiğinde yakasından tutup öptün. Dudaklarındaki kırmızı ruj onun dudaklarını boyarken ısrarcıydın. Gaara'yı zar zor ittirip yerlerinizi değiştirdiğinde onun üstünde oturuyordun.

Yuki:Bu sefer sen benim altımda olacaksın Gaara~

Üstünde biraz hareketlendin ve ona sürtündün. Yüzü hafif kızarırken seni izliyordu. Ellerin onun t-shirt'ünün içine girdi ve yavaşça çıkarttı. Sen hâlâ ona sürtünürken boynuna doğru eğildin ve iz bırakmaya başladın. Gaara elini ensene koydu ve keyifle gülümsedi. Alttan ona sürtünmen, çıplak vücuduna değen göğüslerin ve boynundaki dudakların. Hepsi onu baştan çıkartıyordu.

Gaara:Mm~

Eli belinde gezdi ve kalçana indi. Tekrar dikleştin ve elini çekmesini sağladın.

Yuki:Daha sabırlı olmalısın Gaara~

Sarhoşluktan zar zor dik dururken söyledin.

Yuki:Eğer söz dinlemezsen sana ceza vermek zorunda kalırım.

Gaara sana baktı. Kesinlikle sarhoşken bam başka biriydin. Yutkundu. Senin tarafından cezalandırılmak kulağa hiçte kötü gelmiyordu. Bu yüzden elini tekrar kalçana attı.

Yuki:Çok yaramaz bir sevgilim var~ yapacak bir şey yok.

Basit bir el mührü ile Gaara'nın ellerini arkasında chakra ipleri ile başladın. Kıpırdandı.

Gaara:Demek cezam bağlanmak, ne zaman bitecek.

Sen Gaara'nın pnatolonunu ve iç çamaşırını çıkartırken hafifçe gülümsedin.

Yuki:Elbette özür dilediğinde.

Üstündeki iç çamaşırını çıkarttın ve kenara attın. Yavaşça ona sürtünürken suların onun aletine bulaştı. Üzerine eğildin ve boynuna sarıldın. Kulağına doğru inledin.

Yuki:Gaara~

Altında kıpırdandı. Sana döndü ve öpmek için uzandı. Biraz geri cekildin ve seni öpememesini sağladın. Aranızda sadece 1-2 santim vardı.

Gaara:Ahh~ yapma bunu bana.

Gaara öpmek için uzanmaya çalışsada yetişemiyordu. Yanağından öptün.

Yuki:Endişelenme~ seni çok iyi hissettireceğim.

Elini Gaara'nın aletini indirdiğinde yavaşça kavradın ve elini ileri geri hareket ettirdin. Nefes nefeseydi.

Gaara:Daha hızlı yap.

İnatla biraz daha yavaşladığında inledi.

Gaara:Lütfen~

Yuki:Ah~ işte sihirli kelime.

Elini hızlandırdığında nefes verdi.

Yuki:Daha da beğeneceğin bir şey yapabilirim ama yaramazlara bu hediyeyi vermiyorum.

Gaara ne yapacağını bilmiyordu ama sorgulamadı.

Gaara:Lütfen~

Yuki:Duyamadım.

Gaara:Yuki-sama~ yalvarırım, beni iyi hissettirin.

Yuki:Sanırım iyi hissetmeyi hak ediyorsun.

Biraz aşağı indin ve dudaklarını yaladın. Gaara ne yapacağını anladığında daha da sertleşti. Onu yavaşça yaladığında titredi. Ellerini çekiştirdi.

Yuki:Sakin ol Gaara~

Sehpadan bir toka aldın ve saçlarını toplayıp eğildin. Ucunu ağzına aldığında inledi. Yavaş yavaş onu daha da ağzına aldın ve hepsini aldığında yalayıp emmeye başladın.

GAARA X OKUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin