37.BÖLÜM

277 28 29
                                    

Siz oradan gitmiştin ama Gaara hâlâ olduğu yerdeydi. Tüm insanlar ona bakarken o tehlikeli aura'yı herkes hissetti. Dehşete kapıldılar. Gaara ayağa kalktı. Peşinden gelmek istedi ama seni tehlikeye atamazdı. Yavaş yavaş eve yürürken yüzünde histerik bir sırıtış vardı.

Gaara:Benim sevimli sevgilim~ dudakları başka bir erkeğin dudakları ile kirlendi~....Yuuda'yı öldüreceğim.

~~~

O gece seni bulmak için hazirlanmış ve evden çıkıyordu.

Temari:Gaara bu çok tehlikeli.

Kankuro:Hem senin için hem Yuki için.

Temari:Yetkililere haber-

Gaara:Temari...

Gaara omzunun üstünden ablası ve abisine baktı.

Gaara:Sence bu plan kimin planı...Ka-za-ka-ge.

Sırttı.

Gaara:Onu da öldüreceğim.

Gaara tam evden çıkarken kapı çalındı. Gaara kapıyı açtığında üstüne yıkıldın. Seni direk yakalarken o daha hiç bir şey demeden konuştun.

Yuki:Eve döndüm~

Bunu o kadar halsizce söyledin ki Gaara bir anda bayılacağını sandı. Bir kaç saniye geçti ve üç kardeş ancak o zaman senin kan ile kaplı olduğunu fark etti.

Temari:Yaralı mısın?!

Kankuro:Gaara onu koltuğa yatır!

Gaara seni kucaklayıp koltuğa yatırdı ve direk t-shirt'ünü çıkarttı.

Gaara:Yarası yok.

Temari:O zaman kan-

Sen sürekli ağlarken titriyordun.

Gaara:Temari ona temiz kıyafet çıkart. Kankuro sende sıcak yemek hazırla.

İkiside işleri için gittiğinde Gaara seni kucakladı ve banyoya götürdü. Küveti sıcak su ile doldurduktan seni tamamen soydu ve içine koydu. Sen biraz sakinleşirken o küvetin yanında oturup elini tutuyordu.

Gaara:Daha iyi misin?

Yuki:...O-Onu öldürmek istemedim! Gerçekten!....ama onunla olmak istemiyorum. Bana dokunmasını ya da öpmesinden tiksindim.

Gaara:Onun çok güçlü olduğunu söyledin. Nasıl öldürebildin?

Yuki:...dedim ki...

Yurkundun.

Yuki:"Beni gerçekten seviyorsun değil mi? O zaman izin ver seni ödüllendireyim. Benim ellerimde öl"

Gaara:O buna kandı-

Durdu. Eğer aynısını ona söyleseydi
o da mutlulukla kabul ederdi. Senin ellerinde ölmek ulaşabileceği en mükemmel ölümdü.

Yuki:Evet. Daha sonra da-

Devam edemedin. Gaara'ya döndün.

Yuki:Ben berbat bir insanım değil mi?

Gaara şaşkınlıkla sana baktı. Eğer sen berbat bir insansan...histerik bir şekilde güldü ve mırıldandı.

Gaara:O zaman ben şeytanların kralı falanım.

Yuki:Anlamadım?

Gaara:Yuki sen gerçekten çevremde tanıdığım en iyi insansın. Herkese iyi davranıyorsun ve hep naziksin. Kimseyi incitmek istemiyorsun. Zorunda olmasan onu da öldürmezdin.

Gaara yanağını okşadı ve gülümsedin

Gaara:Sen en iyisisin

GAARA X OKUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin