Uyan, işe git, eve gel, ağla, uyu. Uyan, işe git, eve gel, ağla, uyu. Uyan, işe git....son bir hafta tamamen böyle geçiyordu.
Gaara:Benim yüzümden...
Sen yatağında ağlarken Gaara seni camından, senin göremeyeceğin bir yerden izliyordu. O olaydan beri bir hafta geçmişti ve sen bir kere bile ne gülümsemis ne de eski enerjine uyan herhangi bir şey yapmıştın. Gaara elbette vicdan azabı çekiyordu. Elbette seni kendi isteği ile kovmamıştı. Şu an yanında olmak ve sana her şeyi anlatmak istiyordu. Ama her şeyi demek hiç sır yok demekti.
Gaara:Benden...nefret eder. Gerçi şu anda pek seviyor gibi gözükmüyor.
Sen yatağından kalktığında Gaara seni izledi. Saat gece birdi ve sen ilk kez farklı bir şey yapıyordun. Dolabından bir kıyafet çıkarttın ve giydin. Evden çıktığında Gaara seni uzaktan takip ediyordu. On dakika boyunca ilerlediniz. Sen nehirin kenarına geldiğinde seni izledi.
Gaara:(Yine mi dans edecek?)
Ama sen onun tahmin bile edemediği bir şey yaptın. Direk suya atladın. En başta basit bir jutsu kullanıp suyun üzerinde yürüyeceğini sandı. Bekledi, bekledi...
Gaara:Neden çıkmıyor? Yoksa o-
Hızla suya ilerledi. Chakranı hissediyordu. Seni suyun içinden çekip çıkarttı ve karaya götürerek oturttu.
Gaara:Ne yapıyorsun sen?! Sadece ayrıldık diye intihar etmek-
Gaara'yı yakasından tuttun ce sırılsıklam saçlarının arasınsan ona baktın.
Yuki:Gaara, soruyorum, doğru bir cevap ver. Amacın ne?
Gaara:Boğulmana izin mi verseyd-
Yuki:Bu olay değil! Elbette intihar etmek istemiyordum! Beni takip ettiğini biliyordum ama bir türlü yanıma gelmedin! En başta amacanın beni öldürmek sandım ama beni kurtardın! Tekrar soruyorum! Amacın ne?!
Gaara durdu.
Gaara:Nasıl-
Parmağındaki yüzüğü gösterdin.
Yuki:Chakranın hâlâ birazı bende.
Gaara:...Söyleyemem.
Yuki:Dalga mı geçiyorsun. Birden bire birlikte olmamınız bir hata olduğunu ve gitmem gerektiğini söyluyorsun ve sence ben bir açıklamayı bile hak etmiyor muyum? Beni seviyorsun! Bunu anlayabiliyorum!
Gaara birden ayağa kalktı. Eğer biraz daha burada kalırsa sana bildiği her şeyi anlatacaktı. Kendi iradesinin sen varken ne kadar kötü olduğunu biliyordu. Tam gidecekken senin sözlerinle durdu.
Yuki:Kimsenin seni anlamayacağını ve seni yargılayacaklarını sanıyorsun ama yanılıyorsun. Biliyorsun, ben gerçek seni tanıyorum.
Dizleri titredi. Bayılacak kadar kötü hissediyordu. Sana döndü ve sadece saf sevgi ile bakan seni gördü. Ah, evet. Gitmek için çok geçti.