14.BÖLÜM

465 29 33
                                    

Uyandığında Gaara'nın yatağında yatıyordun. Temizlenmiştin ve tüm yaraların mükemmel bir şekilde sarılmıştı. Etrafına bakmak için başını çevirdiğinde başına bir ağrı girdi. Hemen yanında uyuyan Gaara'yı gördüğünde nefes verdin. Olanları hatırladıkça tüylerin diken diken oluyordu. En azından onlar daha seni becermeden Gaara gelmişti.

Gaara:Uyandin mı?

Gaara'nın uykulu sesi seni kendine getirdi.

Yuki:Evet, uyandırdım mı?

Gaara:Hayır, zaten tam olarak uyumuyordum. Nasıl hissediyorsun?

Yuki:Daha iyi hissettiğim olmuştu. Bu arada beni sen mi temizledin?

Gaara:Ah evet. Özür dilerim aslında Temari'den istemeliydim ama...o an pek mantıklı düşünmüyordum.

Yuki:Hayır hayır, teşekkür ederim diyecektim.

Gaara:Ah...rica ederim.

Tam yataktan kalkacakken battaniyenin altında bir şey hissettin.

Yuki:Gaara...benim kıyafetlerim nerede?

Gaara birden utanarak yataktan kalktı.

Gaara:Özür dilerim! Tuhaf bir amacım yoktu! Sadece gece boyunca sürekli bandajlarını değiştirmem gerekiyordu ve bende dedim ki en mantıklısı bu! Yemin ederim hiç bir şey yapmadım! Sadece yıkarken bakmak ve dokunmak zorunda kaldım yani-

Gaara senin kıp kırmızı olan yüzüne baktı. Sadece yüzün değil omuzların bile kızarmıştı. Başını eğdin.

Yuki:Sorun değil...y-yani eğer sadece sen gördüysen ya da dokunduysan.

Gaara en başta ne demek istediğini anlamasada anlayınca tamamen kırmızı oldu. Bir süre hiç konuşmadan ve bir birinize bakamadan öylece durdunuz.

Yuki:S-Senin içinde sorun değilse o zaman bir kez daha bana yardım eder misin?

Gaara:Tabi ki! Ne olursa!

Yüzün kıp kırmızı olduğu için Gaara'ya bakamadın.

Yuki:Hâlâ tam olarak hareket edemiyorum yani eğer sorun yoksa...giyinmeme...

Cümleni bitirmesende Gaara anladı. Vücudu gerildi. Evet sen daha önce vücudunu görüp dokunmuştu ama o zaman bilincin yerinde değildi. İkisi tamamen ap ayrı şeylerdi.

Gaara:T-Tabi.

Gaara senin valizinden iç çamaşırlarını ve kıyafetlerini çıkarttı.  Yanına geldi ve yatakta oturmana yarıdım etti. Üstünde ki battaniye düşerken bacakları bir birine bastırıp bir yandan da göğüslerini kapattın.

Gaara:L-Lütfen bacaklarını öyle yapma. G-Giydiremiyorum.

Yuki:E-Evet, üzgünüm.

Bacaklarını sıkmayı bıraktığında Gaara iç çamaşırını giydirdi. Südyenini takacağı zaman kanca kısmına takılmasın diye saçlarını iki elinlede kaldırdın. Gaara sana belli etmemeye çalışsada gerçekten aşırı heyecanlıydı. Ellerini sırtıne götürüp kancayı takmaya çalışrken yüzü hem senin yüzüne hemde göğüslerine yakındı. Onun nefeslerini göğüsünde hissedebiliyordun. Kapı birden açıldığında ikinizde oraya döndünüz

Temari:Gaara Yuki uyan-

Kankuro ve Temari size bakakaldı. Onlar panik ile odadan çıkmadan önce bağırdın.

Yuki:Temari-nee-san yanlış anladın!

Çoktan koşarak alt kata gitmişlerdi. Gaara sonunda kancayı taktığında geri çekildi.

Gaara:Onlarla konuşacağım yani sorun yok.

Başınla onayladın. Gaara kiminonu giydirdikten sonra yataktan kalkmana yardım etti.

Gaara:Sen bir şeyler yerken ben onlarla konuşacağım tamam mı?

Yuki:Peki.

Fesatlığım tuttu...

Abi shotobenimask ın çizdiği fan arta bakinn. Aşırı sevindim. Önceki bölümden bir sahneyi çizmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GAARA X OKUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin