On beş dakika boyunca Gaara sadece sana sarılarak ağladı ve sen sadece saçlarını okşadın. Hiç bir şey sormadan ya da yargılamadan. Anlatmasını bekledin. Yaklaşık yirmi dakika sonra sen bir ağaca yaslanmış Gaara'da hemen senin yanında, kolunun altındaydı. Böyle dururken güvende hissettiğini söylemişti.
Gaara:...Aslınsa tam olarak dedikodularda duyduğun gibiyim.
Derin bir nefes aldı.
Gaara:Ben...Çok fazla kişiyi öldürdüm. O kadar fazla ki sayamadım bile. Ve çoğu da masumdu.
Rahatsız bir biçimde elleri ile oynadı.
Gaara:Normalde beni rahatsız eden kişileri öldürürüm. Ama şimdi farklı. Şimdi tek yapmak istediğim seni rahatsız eden ya da senden hoşlanan kişileri öldürmek istiyorum. Ayrılmak istemiyorum. Beraber olmak istiyorum. Eve geldiğimde seni görmek, beraber yemek pişirmek, sarılmak, bedenine dokunmak ve sarılıp uyumak istiyorum. Bunları başka biri ile yaptığını düşünmek bile sinirlenmem için yeterli.
Yuki:Peki bir hafta öncesi? Neden birden öyle oldun?
Gaara:Babam seni normalden biraz daha fazla sevdiğimi fark etmiş ki normalde benim birinden nefret etmemem bile şaşırtıcıdır....senin beni zayıflattığını düşünüyor. Ve ölmen gerektiğini. Seni çok seviyorum ama ölmendense ayrılmayı tercih ederim. Ve öyle de yaptım. Dediğim hiç bir şeyde dürüst değildim. Asla seni o mağradan kovmadığım için pişman olmadım, iyi ki tanıştım, iyi ki eve devat ettim, iyi ki o geceyi yaşadım. Hiç birinden pişman değilim.
Histerik bir şekilde güldü.
Gaara:Ama doğru değil. Ben bu kadar günahkarken senin bu kadar temiz olman...ben sadece seni daha da aşağı çekeceğim. Dibe, dibe ve daha da dibe. En sonunda en sıcak ateşte yanacağız.
Sessizce oturdunuz. Gaara senden gelecek sadece bir kaç kelime bekliyordu. Sessizliğin her saniyesi onun için bir işkenceydi.
Gaara:...Böyle olacağını biliyordum, gidiy-
Yuki:Yıldızlara hiç buradan baktın mı?
Gaara gökyüzüne baktı.
Yuki:Köyde çok fazla ışık var ama buradan oldukça inanılmazlar.
Gaara:...Evet, öyleler.
Yuki:Hadi bu gece sadece beraber yıldızları izleyelim.
Gaara:Yani...affedildim mi?
Yuki:Sana asla kızmadım Gaara. 50534 "bağımlılığı kes" kodunun anlamını hep biliyordum.
Gaara:Yani sen-
Ona döndün ve gülümsedin.
Yuki:Daha önce birilerini öldürmeni dahil her şey biliyordum. Sadece bana içini dökecek kadar çok güvenmeni istiyordum bu yüzden bekledim.
Gaara:Ve...yine de benimle çıktın.
Yuki:Elbette.
Elini yanağına koyduğun ve nazikçe gülümsedin.
Yuki:Ben içindeki tatlı Gaara'dan gerçekten hoşlanıyorum.