O gece ormanın ortasında olan küçük ağaç evinize gittin. Beklediğin gibi oradaydı. Senin geldiğini görünce heyecan ile ayağa kalktı. Yüzünde büyük bir sırıtış ortaya çıkarken bir adım attı.
Yuuda:Yuki! Geldin!
Sana sıkica sarıldığinda irkildin. Ellerini göğüsüne koyup yavaşça ittin. Onu kızdirmamaya çalışıyordun çünkü kızınca ne olacağını biliyordun. Sahte bir şekilde gülümsedin.
Yuki:Hapisten nasıl çıktın.
Hevesle güldü.
Yuuda:Kazakage bana bir görev verdi ve eğer yerine getirirsem hem seni hemde özgürlüğümü alabilirmişim.
Dudak büzdü.
Yuuda:Aslında görevim sizi ayirmaktı ama olsun. Hâlâ B planım var.
Yuki:B planı?
Sırıttı.
Yuuda:Rehin al ve tehdit et.
O an çok bariz bir şekilde fark ettin. O rehine sendin.
~~~
Gaara köy meydanında seni ararken çevresi çok kalabalıktı. Herkes onun son zamanlarda değistiğini biliyordu ve yavasta olsa ona olan ön yargı azalıyordu.
Gaara:Yuki~ nered-
Etraflarındaki insanlar meydanı açtı. Gaara karşıdan gelen Yuuda'ya ve onun arkasından elleri bağlı bir şekilde gelen sana baktı. Biliyordu, bu berbat bir fikirdi.
Yuuda:Ha? Demek yeni sevgilin bu Yuki?
İnsanlar sessizce izlerken sen başını salladın.
Yuuda:Ben hapisteyken onunla mıydın? Oysa ben heep seni düşündüm~
Yuuda sana dönül yanağını öptüğünde Gaara sırıttı.
Gaara:Neden şu an senin benim sevgilimi öptüğünü görüyorum.
Gaara tam saldıracakken Yuuda konuştu.
Yuuda:Bir şey yaparsan onu öldürürüm.
Durdu. Çevrediki insanlar sizi izlerken Yuuda sana bir jutsu yaptı.
Yuuda:Tek hamlenle o ölür.
Yuuda Gaara'nın karşısına geçti. Kimse hareket etmiyordu. Gaara bir yumruk yediğinde yere düştü ama tepki vermedi. Yuuda üstüne geçip onu yumruklarken kum kalkanı yetişemedi. Gaara hiç karşılik vermiyordu. Dikkatsiz olursa sen ölebilirdin.
Yuuda:Vazgeç.
Gaara:Hayır.
Daha fazla yumruk.
Yuuda:Vazgeç.
Gaara:Hayır.
Bu bir kaç sefer daha devam etti. En sonunda güçsüzce söyledin.
Yuki:Söyle, Gaara.
Herkes sana baktı, Gaara hariç.
Gaara:Hayır.
Yuki:Söyle!
Sustu.
Yuki:Eğer böyle olmak zorundaysa...olacak. Zarar görmeni istemiyorum.
Gaara:Olma-
Yuki:Yalvarırım.
Gözlerinden yaslar akarken gülümsedin.
Yuki:Yuuda, hadi ormandaki evimize gidelim. Eskiden mutluca yaşadığımız yere. Endiselenme ben sadece seninim.
Boğazın düğümlendi. O gerçek bir deliydi yani senden gelen her yalana inanırdı.
Yuki:Ben...z-zaten onu hiç sevmedim.
Kusma hissini bastırdın. Ayağa kalktı ve yanına geldi. Elini tuttu ve boştaki eli ile yanağını kavradı.
Yuuda:İşte benim tatlı Yuki'm.
Yuuda sana yaklaştığında Gaara'ya bakamadın ama onun seni izlediğini biliyordum. Gözlerini sıkıca kapadın ve Yuuda'nın seni öpmesine izin verdin.