Düşman:Konuş!
Yüzüne bir kere daha yumruk yediğinde bağlı el ve ayaklarını oynattın.
Yuki:B-Ben biç bir şey bilmiyorum! Bilsem bile yine de size söylemezdim!
Ninja sana baktı.
Düşman:Tch. Ona istediğinizi yapın. Belki daha sonra konuşmaya karar verir.
O adam gittiğinde başka iki ninja geldi.
?:Oldukça güzel bir kız.
?:Umarım bakiredir.
Gözlerin kocaman açıldı. Çığlık atıp kaçmak istedin ama yapabildiğin tek şey sadece bakmaktı.
~~~
Gaara senin bulunduğun büyük odaya girdiğinde merkezdeki neredeyse herkesi öldürmüştü. Üstü tamamen kan olmuştu ve yüzünde saf öfkenin ifadesi vardı. Odaya girdiğinde herkes ona baktı. Yerde çırıl çıplak, yaralarla ve morluklarla yatıp ağlayan sen bile.
Gaara:Yuki.
Ninjalar onu durdurmak için koştuklarında Gaara iki adet kunai ile onları omuzlarından duvara sabitledi. Yanına geldi. Sinirli ifadesi en başta seni bile korkutsada sana baktığında yüzünde sadece hüzün ve pişmanlık vardı. Ellerini ve ayaklarını çözdü. Üstündeki pelerini çıkarttı ve sana giydirdi. Seni kucakladıktan sonra kumdan bir kürenin içine koydu. Küre tamamen kapanmadan önce elini tuttu ve yumuşakça öptü.
Gaara:Özür dilerim.
Küre kapanır kapanmaz dışarıda sesler basladi. Galiba destek kuvvet gelmişti çünkü ayak sesleri fazlaydı. Dışarıdan sürekli farklı çığlık, saplanan bıçak ve kılıç, adamların yalvarışları ve Gaara'nın kahkahalarının sesi geliyordu. Endişelenmen ya da Gaara'nın bu öfkesinden korkman gerekiyordu. Ama senin yaptığın tek şey onun chakra ve aura'sı ile dolu olan kumdan kürede uyumak oldu.