19.BÖLÜM (SMUT)

757 34 20
                                    

1020 kelime

Yuki:Bekle bir dakika- MM!

Gaara dudaklarını sakladığın elini tuttu ve seni öpmeye devam etti. Hâlâ salondaydınız. Öpüşmeden geri çekildin ve Gaara tekrar seni öpemeden önce söyledin.

Yuki:Odaya gidelim lütfen. Burası rahat değil.

Gaara salonda olduğunuzu yeni fark etmiş gibi etrafa baktı. Koltuktan kalktı ve birden seni kucakladı. Seni odaya götürürken kalp atışını dinlemek için göğüsüne yasladın. Çok hızlıydı. Odaya geldiğinizde seni yatağa bıraktı. Sen gergince bacaklarını bir birine bastırdın.

Yuki:B-Biliyorsun ben de yapmak istiyorum ama lütfen yavaş ilerleyelim. Ben...hâlâ çok utanıyorum.

Gaara kızaran sana baktı.

Gaara:Üzgünüm, sadece çok heyecanlıydım.

Gaara yavaşça üstüne çıktı ve bu sefer yumuşak bir sekilde seni öptü. Elini yanağına koyup karşılık verdin. Bir eli yavaş yavaş kiminonun altında geziniyordu.

Gaara:Tenine dokunduğumda gelen hissi seviyorum.

Sen daha cevap veremeden Gaara seni tekrar öptü. Kiminonun kemerini çözdüğünde nefes nefeseydin.

Gaara:Korkma, senin hoşuna gitmediği an duracağım.

Başınla onayladın. Eli yavaşça iç çamaşırına sonra da südyenine giderek ikisini de çıkarttı. Üstüne eğilip göğüslerini emdiğinde iki elinle de saçlarını tuttun. Derin bir nefes aldın. Tuhaf hissediyordun. Gaara gögüslerinden biraz yukarı çıktı ve boynuna ulaştı.

Gaara:İz...bırakabilir miyim?

Yuki:Nasıl?

Gaara senin masumiyetin yüzünden gülümsemekten kendini alıkoyamadı.

Gaara:Emerek.

Yuki:A-Acıtacak mı?

Gaara:Hayır, Hayır acıtmayacak.

Gaara dudaklarını boynuna bastırıp emmeye başladığında nefes verdin. Çok gergindin. Bir kaç saniye sonra geri çekildiğinde yaptığı ize baktı.

Gaara:Az sonra daha da belirgin olacak.

Yuki:Bende...yapabilir miyim?

Gaara:Tabi ki!

Yatakta doğruldun ve Gaara'nın karşısına oturdun. Bir elini onun omzuna bir elinide destek almak için yatağa koydun. Boynuna eğildin ve duraklarını bastırıp emmeye başladın.

Gaara:Tanrım...eğer bu bir rüyaysa lütfen sonsuza kadar sürsün.

Sen geri çekildiğinde hafif bir morluk vardı. Dudaklarında ki salyayı parmağın ile sildin.

Yuki:Doğru yaptım mı?

Gaara:Evet, mükemmel yaptın.

Sen sanki bir şey söyleyecek ama söyleyemiyor gibi durduğunda Gaara sana hafifçe yaklaştı va yanağını öptü.

Gaara:Ne istiyorsan söyle bana. Ne olursa olsun yapacağım.

Yuki:H-Hayır sadece şey diyecektim...kıyafetlerini...ç-çıkartır mısın?

Gaara kızarık yüzüne baktı.

Gaara:Hemen.

Gaara kendi t-shirt'ünü çıkarttığında yutkundun. Evet o bir ninjaydı ve tabi ki iyi bir vücudu olacaktı ama sen bırak iyi bir vücudu, daha önce bir erkeği çıplak bile görmemiştin.

GAARA X OKUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin