Gaara gece su içmek için uyandığında seni kontrol etmek için yatağına uzandı.
Gaara:Yatak...neden boş.
Olası tüm kötü seneryoları kurdu ve en kötüsü şu an da bir yerde parçalara ayrılmış vücudunun nehire atılmasıydı. Nabızı hızlandı ve sinirini kontrol etmek için büyük bir çaba harcadı. Hızli adımlarla tüm evi aradı ama sen yoktun. Odanıza geri döndü ve derin bir nefes alıp konsantre oldu. Senin kıyafetlerinin üstüne sadece bir iki tane kum koymuştu ve böylece yerini her zaman bulabilirdi.
Gaara:O...Neden gerçekten de nehirde.
Gaara açık olan camdan hızla çıktığında altında kumla uçmaya başladı. Sadece bir kaç dakika sonra nehirdeydi. Yere indi. Tam senin adını bağıracakken durdu ve nehirin üstünde duran sana baktı.
Gaara:(Dans mı ediyor?)
Ağacın arkasından seni izledi ve kulak kabarttı. Bir şarkı söylüyordun.
Yuki:Ah bebeğim gel, kollarıma. İstediğin kadar ağla. Bir damla yaş, bütün gece yas. Biliyorum sevmiyorsun, çevrendeki insanlari ama emin ol beni seveceksin.
Gaara yanlışlıkla bir ses çıkarttığında sustun ve o tarafa baktın ama o çoktan saklanmıştı.
Yuki:Şey...Merhaba?
Cevap vermedi. Karaya çıktın ve yerdeki kıyafetlerini alıp hizla giydin. Gaara ancak o zaman iç çamaşırların ile olduğunu fark etti. Sen eve doğru ilerlemeye başladığında Gaara da başka bir yoldan senden önce eve gitti.
~~~
Gaara:Günaydın.
Gözünü kaşırken zar zor yataktan indin ve masasında kunaisini temizleyen Gaara'ya yaklaştın.
Yuki:Günaydın~
Sen onu izlerken Gaara gerildi. Elin onun omzundaydı ve bu yakın mesafe kesinlikle onu heyecanlandırıyordu.
Yuki:Yine mi hastalandın? Yüzün kırmızı.
Elini Gaara'nın yanağına koyduğunda dişlerinin arasından kısa bir nefes aldı.
Yuki:Belki de bu gün dinlenmelisin.
Gaara:Hm?
Yuki:Evet, bu gün dinleniyorsun.
Siz bunu okurken kitap taslaklarda neredeyse final verdi....