"Hadi kalkın kahvaltı hazır"
Hoseok bizi uyandırıp odadan çıktığında yavaştan gözlerimi araladım. Taehyung hala uyuyordu. Yaklaşıp yanağını öptüm. Tam geri çekilecekken belimden tutup beni kendisine çekti ve şaşkılınla aralanmış olan dudaklarıma kapandı. Öpüşüne karşılık vermeye başladığımda daha sert öptü ve hızlı bir şekilde geri çekildi. Eli hala belimde olduğu için yüzlerimiz çok fazla yakındı.
"Bu akşam? Lütfen."
"Ne?"
"Jungkook seni istiyorum."
"T-taehyung, bunları sonra konuşsak?"
"Ama.. Neyse tamam, gel sofraya geçelim."
Yavaşca yataktan kalkıp banyoya gittim. Aynanın karşısına geçip kendimi izledim. Bunu yapacak mıydım? Sanırım bende istiyordum.
Banyodan çıkıp mutfağa ilerledim. Taehyung'un yanına oturup bir kaç şey atıştırdım. Jin sessizliği bozduğunda dikkatimi ona verdim.
"Biz birazdan çıkıcaz. Kendi evlerimize gidicez. Gereken durumlarda tekrar buluşabiliriz. Babam yardımcı olur. Siz keyfinize bakın."
"Peki siz bilirsiniz. Ama arada bir uğrayın."
"Hmhm"
Başımı Taehyung'a çevirdiğimde yüzüne şeytani bir gülüş yerleştirmiş yemeğini yiyordu. Dirseğimle koluna vurduğumda boğazını temizleyip arkasına yaslandı.
"Ben doydum. Size afiyet olsun"
Taehyung sofradan kalkıp odaya gittiğinde diğerlerinin de yavaştan kalktığını gördüm. Hepsi çantalarını hazırlayıp evden çıktılar. Bende arkalarından kapıyı geri kapattım. Ve kilitledim. Derin bir nefes alıp mutfağa geçtim. İyice heryeri toparlayıp yukarı çıkmamaya çalıştım. Çünkü kendime hakim olamayabilirdim. Fakat henüz zamanı gelmemişti. Koltuğa geçip biraz uzandım.
---
Birden gördüğüm kabusun etkisi ile kan ter içinde uyanmıştım. Hemen sehpadaki telefonuma uzanıp saate baktım.
10.07
Taehyung neredeydi? Ayrıca bu saate kadar nasıl uyuyabilirdim ki?
Ayağa kalkıp yukarıya çıktım. Hızla kapıyı açtığımda orda olmadığını gördüm. İçimde büyük bir korku vardı. Daha sonra garip sesler duymaya başladım. Banyodan geliyordu. Banyonun kapısına doğru ilerlediğimde Taehyung'un sesini duydum. Kalın, erkeksi sesi ile inliyordu. Hemen geri adım attım. Bedenim uyuşmaya başlamıştı. Geri geri giderken birden yere düştüm. Oldukça fazla ses çıkmıştı. Taehyung lavabonun kapısını açtığında beline hızlı bir havlu geçirmişti.
"Bebeğim? İyi misin?"
"İ-iyiyim."
Bedenim hala tir tir titriyordu. Sertliğim uyuşmaya başlamıştı. Bana doğru eğilip elini uzattı. Bakışlarım dudaklarına ve kaslı vücuduna kaydı. Elini tutup ayağa kalktığımda onu çok fazla istediğimi fark ettim. Bedenimi bir ateş kaplamıştı. Taehyung elini belime sarıp hızla dudağıma yapıştı. Bende hemen kollarımı boynuna dolayıp öpüşüne sert bir şekilde karşılık vermeye başladım. Taehyung benden hızlı bir şekilde ayrılıp elimi tuttu. Odaya ilerlediğinde bende peşinden gidiyordum. İçeri girdiğimde kapıyı kapatıp bana döndü. İlerleyip yatağın ucuna oturdum. Taehyung karşımda dikiliyordu. Hafifçe eğilip ellerimi tuttu. Beni geri yatırarak kollarımı kaldırdı ve kafamın üstünde damarlı olan tek eli ile iki ellerimi de tuttu. İstek ve özlem ile karışık duygular vardı içimde. Bedenim alev alev yanıyordu. Taehyung üstüme çıkıp tekrar dudağımı öpmeye başladı. Diğer eli eşofmanıma uzandı. Biraz zor olsada hemen çıkardı üstümdekileri. o havlu ile, bende baksırım ile duruyordum.
Eli baksırıma kaydığında onu da çıkartıp yere attı. Derin derin nefesler almaya başladım. Dayanamıyordum. Ellerimi kurtarıp boynuna doladım ve onu kendime çekip arsızca öpmeye başladım. Parmağını deliğime götürüp yavaşca içime girdiğinde zevk ve acı ile inledim. Parmağını içimde haraket ettiriyordu. Heryerim sızlamaya başlamıştı. Diğer Parmağını da işin içine kattığında elini belime sardı. Dudaklarımız ayrıldığında yüzünü gördüm. Kıpkırmızı ve dolgun dudakları beni daha da arsız bir hale getiriyordu. O kadar güzledi ki şuan. Yavaşca eğilip yanaklarımı öptü.
"Başlayalım mı?"
"H-hadi"
Ellerini içimden çıkarıp yerinde oynaştı biraz. Daha sonra içime sert bir şekilde girdiğinde tam inleyecektim ki tekrar öptü. Çıkıp tekrar girdiğinde acı ile dudaklarını ısırdım. Ağzından bir hırıltı çıktığında tamamen içime girdi. İkimiz de aynı anda inlemiştik. Bayılacak gibiydim fakat garip bir şekilde çok zevk veriyordu. Tekrar aynı şeyi hiç durmadan yapmaya başladığında dudaklarımı ondan ayırıp kafamı geriye doğru yatırdım. Boynumu öpmeye başladığında uyuşan bedenim daha fazlasını istiyordu sanki. Bacaklarımı daha çok aralayıp devam etmesini istedim. İçimden çıkıp tamamen girmişti bu kez. İnlemelerim o kadar sesliydi ki Taehyung eli ile ağzımı kapattı.
"Hergün daha da aşık olduğum o güzel sesin kısılır."
Bu sefer daha da hızlandı. Hafif uzun tırnaklarımı sırtına sapladığımda ağzından tekrar bir hırıltı çıktı. Elini ağzımdan çekip boynumu öpmeye devam etti. Bir elimle yatağın çarşafını sıkarken diğeri ile saçlarını okşuyordum. Fakat daha sert bir şekilde içime girdiğinde saçını çekiştirdim. Acıdığı kadar da zevk veriyordu.
Tekrar dudaklarıma kapanıp yavaşca girmeye başladı bu kez. Yavaşladığı için çok fazla acı hissetmiyordum. Zevk veriyordu.
"Siktir."
Sanırım zevk noktasını bulmuştu. Biraz daha hızlanmaya başladığında zevk ile içinden inliyordu. Hissettiğim acı ile daha sert öpmeye başladım onu.
"Jungkook geliyorum."
"B-bende."
İçimden çıkıp hızla banyoya ilerledi. Yine bir kaç hırıltı ve inleme duymaya başlamıştım. Bende aşağıdaki lavaboyu kullandım ve içimdekini boşalttım. Zevk ile inlediğimde tekrar yukarı çıktım. Yatağa oturup elimdeki havlu ile yüzümü silmeye başladım. Çok terlemiştim. Fakat o kadar güzeldi ki..
Taehyung'da lavabodan çıktığında yanıma oturdu. Bakışlarımı ona çevirdiğimde gururla beni izliyordu.
"Çok canın yandı mı bebeğim?"
Kafamı sağa sola salladığımda yaklaşıp yanağımı öptü.
"Duş alalım. Sonra uyuruz istersen. Yorgun gibisin."
"Biraz yorgunum."
"Neden acaba"
Gülerek lavaboya doğru ilerledi ve kapıyı kapattı. Bende alt kattaki lavaboya gidip hızlı bir duş aldım. Yanıma aldığım siyah eşofman ve beyaz tişörtü giydim. Yukarı çıkıp yatağın çarşaflarını değiştim. Taehyung da giyinmiş bir şekilde çıktığında yanıma yaklaşıp sıkıca sarıldı.
"Seni çok seviyorum sevgilim."
"Bende seni çok seviyorum"
Beni yatağa yatırıp yanıma uzandı ve vücudunu bana döndürüp bedenimi kolları arasına aldı. Bende ellerimi belinde doladığımda saçlarımdan öptü.
Çok yorgun ve halsiz olduğum için Taehyung'un da verdiği huzur ile uykuya daldım.•
•
•saliyorum bombayii
igrenc oldu ama olsun😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7020 // Taekook
أدب الهواةGece uyuyamadığı için omegleye giren Jungkook, karşısına çıkan çocuğa aşık olur. Fakat mesafeler istedikleri zaman buluşmalarına engeldir. Bu da yetmiyormuş gibi dünyaya bir virüs yayılır.