Sabah çalan kapı ile uyandığımda zar zor ayaklanıp kapıyı açtım.
"İyi günler, bu kargo sizin için."
"Nedir bu?"
"İçinde ne olduğunu bilmiyorum. Şuraya bir imza atmanız yeterli olacaktır."
"Tabi."
İmzamı atıp kapıyı kapattığımda odama geçip kutuyu açtım. İçinde minik bir hediye paketi ve not vardı. İlk olarak hediye paketini açtım. Paketin içinden çıkan şey ile gözlerim dolmuştu. Bunu kimin yolladığını tahmin etmek zor değildi. Hediye çok ama çok güzeldi.
Kolyeyi paketi ile beraber masaya koyup içinden çıkan notu okumaya başladım.
'7020 kilometreyi aşıp yanına gelebileceğim tek ulaşım aracı. Son 1 seneni çalışarak ve sıkıntısız geçirip Kore'ye geri dön sevgilim. Taehyung sensiz yapamıyor. Her an, her dakika yanında olmak istiyorum. Bu söylediklerim sana iyi geliyor mu bilmiyorum ama yanında olmayı o kadar çok isterdim ki. Seni çok ama çok seviyorum bitanem. İyi ki tanıştık, iyi ki varsın.'
-Taehyung.
Göz yaşlarımı daha fazla tutamadığımda dakikalarca mutluluktan ağlamıştım. Daha sonra okul olduğu için hızla kendime gelip üstümü değiştim. Evden çıkıp otobüse bindiğimde Taehyung'a yazdım.
"Hediye için çok teşekkür ederim. Bende seni çok seviyorum sevgilim. İyi ki tanıştık."
"Kargo yeni mi geldi? Bende bu çocuk neden kargo hakkında konuşmuyor, acaba beğenmedi mi diyorum."
"Bilmem ki. Bu sabah geldi."
"Tamam bitanem."
Telefonu cebime atıp 2 3 dakika süren yolculukta okula geldiğimi anladım. Otobüsten inip ağır adımlarla okul kapısına ilerledim. Pek giresim yoktu, aklıma Woojin geliyordu ve acayip derecede korkuyordum. Onu görmemek umuduyla sınıfa kadar telefonla konuşuyormuş gibi yaptım. Sırama geçip telefonu cebimden çıkardım. Jiminlerle olan gruptan mesaj vardı.
Hoseok
amina kodugumun jimini nereye gittin ya bi boku bulamiyorum ayrica bu ne daginik ev les kokuyor
Jimin
hoseok benle düzgün konuş gelmiyim oraya
Hoseok
ya amk birakip gidiyosunuz beni bide yemek yapmami istiyosunuz mutfagin o kadar karisik ki
Jimin
Fırının yanındaki dolapta makarna var kaşık çatalların yerini de biliyosundur herhalde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7020 // Taekook
FanfictionGece uyuyamadığı için omegleye giren Jungkook, karşısına çıkan çocuğa aşık olur. Fakat mesafeler istedikleri zaman buluşmalarına engeldir. Bu da yetmiyormuş gibi dünyaya bir virüs yayılır.