,,Lauri" přitisknul mě do objetí.
,,Filí" zabořila jsem obličej do jeho hrudi.
,,Jak ti je?" zvedla jsem hlavu tak, abych se dívala do jeho očí.
,,Teď už nejlíp" tisknul mě ještě mnohem pevněji. Snad bych i řekla, že mě chtěl rozmačkat. Stála jsem na špičkách, když jsem ale dopadala na paty, zvednul mě trochu do vzduchu. Pak mě povalil na postel. Nasávala jsem jeho vůni, nemohla jsem se jí nabažit. V břiše mi tančili motýli. Úlevně jsem vydechla. Tolik mi chyběl, tolik jsem se o něj bála.
,,Rád tě vidím" zašeptal mi do vlasů, kam krátce na to zapletl své prsty. Dívali jsme si do očí. Jiskřily. Jeho jsou nádherný.
,,Ráda tě vidím" špitla jsem s mírným úsměvem a položila hlavu do neustlané peřiny. Lehnul si na mě. Nechala jsem ho. Jednou rukou se opíral o postel, tou druhou začal sjíždět na mé břicho. Přitáhnul mě ke svému tělu blíž. Sálalo z něj teplo. Tepal mírným vzrušením.
,,Promiň mi to, co se stalo v tý šatně"
,,Zapomeneme na to, nemohls za to"
,,Ale mrzí mě to" šeptal, ani ho vlastně nenapadlo, aby trochu zvýšil hlas. Nechtěl kazit to krásné a příjemné ticho, co jinak mezi námi vládlo. Přitáhla jsem se k němu ještě trochu blíž. Ruce jsem spojila za jeho krkem. Koukala jsem mu na rty, zatímco své jsem mírně zkousávala. Hleděla jsem mu do očí. Jiskřily ještě mnohem víc. Uličnicky se na mě usmíval. A v tu chvíli se ke mně přiblížil. Špičky našich nosů od sebe nebyly ani pár centimetrů, pak začal přibližovat i naše rty. Zhluboka jsem se nadechla a do plic nabrala trochu vzduchu. Zavřela jsem oči a nechala se unášet krásou té chvilky, kterou jsem si ze všeho nejvíc přála. Ten okamžik konečně přišel. Ve vší síle i intenzitě. Přitáhla jsem se k němu ještě trochu blíž, nohu jsem mu dala kolem pasu. A nechala se znovu unášet tentokrát svými touhy. Chtěla jsem ho. Teď a tady. Chtěl mě. Ted' a tady.
Naše jazyky mezi sebou volně zápasily. Prsty jsem mu zaplétala do vlasů, on mi volnou rukou jezdil po těle. Vyhrnul mi svetr, sotva mi zakrýval prsa. Filda se mírně usmíval, obličej trochu odtáhnul ode mě. Zadívala jsem se mu do očí. A kývla na souhlas, věděla jsem, na co se svým pohledem ptá. Usmál se. A vší silou mi přes hlavu přetáhnul kus černé látky, co mě ještě před chvílí zakrývala. Kvůli pohodlí jsem byla bez podprsenky, takže se mu na můj odhalený hrudník naskytnul pohled hned, což mě dokázalo mírně znejistit. Hlavou mi proběhlo plno otázek, co když nejsem pro něj dostatečně dobrá? Co když se mu nelíbím? Ale obavy mě přešly ihned, kousnul se totiž do rtu, které chvilku na to olíznul. Chytil mě za prso a do rtů mi zašeptal: ,,Jsi nádherná."
Věnovala jsem mu úsměv a sjela rukou na spodní lem jeho trička. Pomohl mi ho z něj sundat. Zčervenaly mi tváře, naskytl se mi pohled na jeho krásně vypracované tělo. Tohle bych do něj nikdy neřekla. Dlaní jsem mu přejížděla přes každý sval. Každý jsem mu jemně prstem obkroužila. Kůži měl horkou. Nepřestával mě líbat. Chtěla jsem víc. Rukou jsem sklouzla k jeho kalhotám a snažila se mu rozepnout pásek. Nešlo mi to, klepaly se mi ruce, zápasila jsem s tím, což ho donutilo se mírně ušklíbnout. Nakonec jsem to s jeho pomocí zvládla, odtáhnul se a sundal si s nimi rovnou i boxerky. Rukou se stále podpíral vedle mé hlavy a svými rty začal pokračovat od rtů přes můj krk, kam mě párkrát kousnul, na prsa a pak pomalounku na břicho. Prsty jsem vjela do jeho černých vlasů a nevědomky ho přitiskla víc na sebe a potichounku vzdychla. Jazykem "obmaloval" lem mých kalhotek, které ihned stáhl, políbil mě na mém pulsujícím místě, které bylo před chvilkou ještě zcela skryto a pohledem znovu vyhledal mou tvář: ,,Jsi si jistá?",,Jsem" odpověděla jsem bez jakéhokoliv zaváhání a s úsměvem. Užívala jsem si jeho pozornost i starostlivost. Naprosto jsem se jím rozplývala. A ze všeho nejvíc jsem ho teď chtěla cítit v sobě. Pomalu do mě vniknul. Zavzdychala jsem a přitáhla si jeho tvář blíž k té mé, abych ho mohla líbat a kousat do rtů. Pohybovali jsme se v dokonalém rytmu a já se cítila jako v sedmém nebi. Přirážel čím dál rychleji, vzdychali jsme jeden druhému do rtů. A zcela se oddali téhle chvíli. Bylo nám nádherně.
🏒🏒🏒
,,Filipe!?" Vymrštila jsem se rychle do sedu a zrychleně dýchala. Leželi jsme v objetí vedle sebe, Filda mě hladil po zádech a oba si užívali příjemného ticha za občasného pusinkování.
,,Mmm?" Zamručel ospale, nijak nevzrušeně.
,,My nepoužili ochranu" vypadlo ze mě ještě vyděšeněji, než byl můj předchozí výkřik a to už i Filipa naprosto probralo, až se posadil vedle mě.
,,Kurva" podíval se na mě a ani nemrkal. Do očí mi vrazilo pár neposedných slz, v tu chvíli jsem nebyla ani schopná racionálně myslet. Ruku mi položil na stehno a mírně mě pohladil. Hledal slova, nevěděl, co na to říct. Snad jen doufat jsme mohli.
ČTEŠ
Mistři světa !? // MS 2022 FF
FanfictionByla dlouho uzavřená do sebe, pak ji ale táta vzal s sebou do Tampere mezi početnou partu kluků v hokejové výstroji, aby přišla na jiné myšlenky. Nechtěla tam, ale přeci jen svolila. Začala znovu žít. Začala žít hokejem, který předtím, po letech vyp...