,,Ahoj" díval se do země s provinilým úsměvem a letmo kouknul do mého pokoje. Tam se banda kluků předháněla kdo z nich nástřílí v NHLku Kanadě víc gólů v samostatných nájezdech. Zatím vyhrával Flíček, ale pouze o gól před Hajasem a Záďou.
,,Ahoj, už jsem se bála, že se neukážeš" mrkla jsem. Mitch se usmál a konečně se podíval na mě. Ty jeho modré oči mě opět vytáhly z reality. Byly jako magnet, co mě přitahoval a nutil na všechno ostatní zapomínat.
,,Laro, halo" zamával mi najednou rukou před očima. ,,Ptal jsem se, jestli máš chvilku"
,,Mám, stejně si mojí nepřítomnosti nevšimnou"
,,Půjdeme se projít?"
Pouze jsem přikývla na souhlas. Z věšáku rovnou u dveří jsem strhla svou bílou bundu a dala si velkej pozor, abych náhodou neskončila třeba v Chýťově bundě či Havranovo, jako v jeho tričku, které stejně nosím do teď já.
🏒🏒🏒
,,Promiň mi ten včerejšek" začal Mitchy se sklopenou hlavou, když jsme šli sami parkem. Byl nedaleko hotelu, proto se stal ideálním místem pro procházku.
,,Navíc jsem nevěděl, že máš příte..."
,,Přítele? Cože?" Skočila jsem mu do řeči a vyprskla smíchy.
,,To vážně ne, už dlouho ne" usmála jsem se na něj povzbudivě a on zmateně zamrkal. Kdyby nás někdo viděl, nevím, co si myslí - ona se tu směje jak zfetovaná a on - nic kolem sebe nechápe a vypadá dost zmateně.
,,Ale já myslel, že ten... no jak se jmenuje, hraje na centru, normálně v Rangers myslím..."
,,Chytil?"
,,Asi jo" pokrčil rameny.
,,A co s ním?"
,,Já jen myslel, jak jste se k sobě měli a jaks na něj skočila a on tě nesl a chránil přede mnou tak že..."
,,Že je jako můj přítel?" Dokončila jsem jeho monolog za něj a opět se rozchechtala. Jen kývnul a za ruku mě zatáhnul na nejbližší lavičku. Posadil mě vedle sebe. Znovu se mi zadíval do očí a milimetr po milimetru se přibližoval.
,,Takže když jsi nezadaná, můžu udělat tohle?" Kousnul se do rtu a počkal, než přikývnu. Netrvalo mi to dlouho. Vzal mou bradu mezi palec a ukazováček a hlavu mi zvednul směrem k němu. Přesně tak, aby se naše nosy mohly začít dotýkat a aby mé tělo stačilo polít pod jeho doteky neskutečně příjemné teplo a aby se mi motýlci stačili slítnout do břicha.
A pak to, na co čekám, na můj vkus už dlouho, konečně udělal.Naklonil se ke mně ještě blíž. Nejdřív lehce otřel své rty o ty mé. Počkal, než zavřu oči a sama se k němu přiblížím. Pak je spojil. Ve vášnivý, dravý, procítěný polibek. Trval dlouho. A byl by ještě delší. Jenže já se musela odpojit, abych posbírala trochu kyslíku. Ruku měl položenou na mém stehně a jezdil s ní nahoru dolu. Věděl, co jeho doteky se mnou dělají. Nepřestával a znovu prohloubil náš polibek, až se z něj stalo vášnivé líbání.
🏒🏒🏒
,,Kdes byla?" Vybalil na mě hned Chýťa, když jsem se vrátila po skoro hodině na pokoj. Celá vysmátá s rudými tvářemi.
,,Projít se" odsekla jsem a prošla kolem něj, jakoby byl vzduch. Posadila jsem se na svou postel vedle Domči a zadívala se na Kubu Vránu, jak s Kubou Flekem hrají zápas proti sobě. Havran vedl, o celých šest gólů nad Flíčkem, kterej se urputně snažil dostat zpátky do hry.
,,Sama?" Posadil se vedle mě a ztišil hlas.
,,Sama" přikývla jsem. ,,Ale co je ti vůbec po tom? Fildo, co se s tebou děje?" Převedla jsem rozhovor směrem k němu. Jen si povzdechnul, ale neodpověděl. Možná nechtěl, možná to nestihnul. Ale Záďa s hrůzou zjistil, že mají mít už deset minut meeting před večerním zápasem a oni jsou pořád tady. Takže škatulata batulata hejbejte se a během minuty už byli všichni do jednoho pryč. Jen bordel tu nechali - Lauro ukliď si v pokoji.
🏒🏒🏒
,,Gól!" Vyskočila jsem na posteli až mi skoro spadnul noťas. Koukala jsem na zápas Kanady proti Rakousku a ač javorový listy vedli už 5:0, stejně jsem měla ohromnou radost. Možná z toho důvodu, že už po druhý za odpoledne skóroval Mitch.
Česko čeká zápas až večer, v 19:20 kde se představí proti papírově silnějšímu švédskému výběru, který ale zatím nepředvedl tolik, co se od něj očekává. Svědčí o tom pouze těsná výhra nad Rakouskem 2:4, kdy Rikard Rakell pouze pečetil výhru do odkryté rakouské branky. I tak ale, podle sázkových kanceláří, zůstává Švédsko dnešním favoritem. Čeká nás těžký a napínavý zápas, ve kterém, za všechny Čechy, doufám, vyjdeme vítězně a potvrdíme naši českou hrdost.
ČTEŠ
Mistři světa !? // MS 2022 FF
FanficByla dlouho uzavřená do sebe, pak ji ale táta vzal s sebou do Tampere mezi početnou partu kluků v hokejové výstroji, aby přišla na jiné myšlenky. Nechtěla tam, ale přeci jen svolila. Začala znovu žít. Začala žít hokejem, který předtím, po letech vyp...