Epi-4

6.1K 284 24
                                    

(🆉)

ပထမဆံုးအၾကင္နာ..~

နဲ႔

အတူလက္တြဲတဲ့ေန႔ရက္...

5.1.2017...💖

"Taeေရ...ကေလး..ကိုယ္တို႔ ဒီေန႔ ေစ်းပြဲေတာ္သြားရေအာင္.."

အိမ္ထဲမေရာက္ေသးဘူး အိမ္ေ႐ွ႕ကေန အသံကအရင္ဝင္လာတယ္.

"Jungkook..Taeအေနာက္မွာ အဝတ္ေလ်ွာ္ေနတာ..."

"အင္း..အင္း.."

အေနာက္ေဖးကို ေရာက္လာေတာ့ ေတြ႔ပါၿပီ ဇလံုထဲအဝတ္ေတြထည့္ကာ ေျခေထာက္နင္းၿပီး ေလ်ွာ္ေနျခင္း...

ေဘာင္းဘီအတိုေလးကိုဝတ္ထားတာမလို႔ ေျခေထာက္သြယ္သြယ္ေလးနဲ႔ ဝင္းေနတဲ့အသားေရေလး...ေနေလာင္ထားတဲ့အသားရည္ေၾကာင့္ သူလိုေတာ့ ေဖြးဥမေနပါ...

အဲ့ေဘာင္းဘီတိုဝတ္တာ အဲ့တာကလည္း ခဏခဏျပႆနာတက္ရတယ္.

ပန္းေရာင္းရင္ ေဘာင္းဘီတိုဝတ္လို႔ဆိုၿပီး Jungkookက အျမဲဆူပူသည္။သူ႔မွာ ေဘာင္းဘီအ႐ွည္က မလြတ္လပ္တာေၾကာင့္ေကာ ဘယ္သူမွလည္း သူ႔ကုိမၾကည့္တာေၾကာင့္ေရာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ဝတ္တာ...

အဲ့တာကို Jungkookက မဝတ္ရဘူး...ႏွာဘူးေတြက Taeေျခေထာက္လွလွကို ငမ္းလိမ့္မယ္ဆိုၿပီး အ႐ွည္ျပန္ျပန္ဝတ္ခိုင္းတာကလည္း ခဏခဏ..

အမယ္တကယ္ေတာ့ တကယ့္ႏွာဘူးျဖစ္ေနတာ Jungkook..ပါ..

အခုလည္း အဲ့ေျခေထာက္သြယ္သြယ္ေလးကိုပဲ ၾကည့္ၾကည့္ေနတာပါ...

"Jungkook အေစာႀကီး႐ွိေသးတယ္ ေစ်းပြဲေတာ္ အခုသြားမလို႔လား...?"

"အခုမဟုတ္ပါဘူး..အခုက ကုိယ္Taeကုိလြမး္လို႔..ႀကိဳလာတာ.."

"အာ..."

ေန႔တိုင္းေတြ႔ေနရတာကို လြမ္းတယ္ဆိုေတာ့ ပိုတယ္လို႔ပဲ Taeေတြးခ်င္ေတြးလိမ့္မည္။သို႔ေပမဲ့ ကုိယ့္ကိုယ္ကို အသိဆံုးပဲေလ...

ဒီမ်က္ႏွာေလးကုိ စကၠန္႔တုိင္းေတြ႔ခ်င္ေနတာ...

"ခဏေလးေနာ္ Taeအဝတ္ေလ်ွာ္ေနလို႔ ၿပီးရင္ ပန္းခင္းသြားၾကမလား..?အဲ့မွာ အခ်ိန္ျဖဳန္းၿပီး ေစ်းပြဲေတာ္ကို သြားမယ္ေလ.."

"အင္း ကေလးသေဘာ.."

"ဟို..Jungkookက ကေလးလို႔ပဲ ခဏခဏေခၚေနတာပဲ.."

My Life{Completed}Where stories live. Discover now