Epi-29

4.2K 170 21
                                    

(🆉)

"တရားစြဲဖို႔ျပင္ထားပါ.."

"Jungkook!."

"ဘာလို႔လဲ? သူတို႔ Taeကို ေျပာထားတာေလ ခြင့္လႊတ္ေပးရမွာလား..ကိုယ္က.ဟမ္? "

"ဒါေပမဲ့လည္း Jungkookရယ္.."

ဟိုဘက္မိဘႏွစ္ဦးက မ်က္ႏွာမေကာင္းပဲ ေခါင္းငု႔ံေနသလို ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ကလည္း ေၾကာက္လန႔္ကာ ေခါင္းကို မေဖာ္ရဲေတာ့..

"သူ႕အေဖကို ရာထူးတစ္ဆင့္ျဖဳတ္ၿပီး သူတို႔ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ကို တရားစြဲလိုက္ အနည္းဆုံး ေထာင္ထဲမွာ 6လေလာက္ေနေပါ့.."

"မလုပ္ပါနဲ႕ သူေဋ္ဌးေလးရယ် ေတာင္းပန္ပါတယ္..ရွိခိုးဆိုလည္း ရွိခိုးပါ့မယ္ အန္တီတို႔မွာ ဒီအလုပ္အကိုင္ေလးနဲ႕ပဲ မွီခိုေနလို႔ပါ.."

"ခင္ဗ်ားတို႔ရဲ႕ ခ်စ္လွစြာေသာ သားနဲ႕သမီးက အလုပ္အကိုင္မရွိဘူးလား..?"

"သူ..သူတို႔က ေက်ာင္းတက္ေနတုန္းမလို႔ပါ.."

"အဟက္ မေလာက္ေလးမေလာက္စားေလးေတြက ရာရာစစ."

"Jungkook ဒီတိုင္းေက်ေအးလိုက္ရင္ ရပါတယ္ "

"ဟူး..သူတို႔က ေကလးကို ေျပာထားတဲ့လူေတြေနာ္ "

"သိပါတယ္ ဒါ..ဒါေပမဲ့လည္း..ဟင့္.."

"ေဟာဗ်ာ.."

ပူတင္းေလးက ရွိုက္သံထြက္လာၿပီး ငိုေလၿပီ ဆိုလိုတာက Jungkookက သူေျပာတာကိုမလုပ္ေပးလို႔ ဝမ္းနည္းတယ္ဆိုတဲ့သေဘာ...

"အဲ့တာဆို သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေက်ာင္းတစ္လနားခိုင္းမယ္ တရားလည္းမစြဲေတာ့ဘူး ရာထူးလည္းမျဖဳတ္ေတာ့ဘူး Okလား..?"

"အြန္း.."

မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ ေခါင္းတစ္ဆက္ဆက္ၿငိမ့္တဲ့ ပူတင္းေလး..

"ဒါေပမဲ့ အခုတစ္ခုေတာ့လုပ္ရမယ္.."

"ဘာလဲ..?"

"သူတို႔ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ကို ေဘဘီကိုယ္တိုင္ ပါးတစ္ခ်က္ဆီခ်ရမယ္.."

"ဗ္ာ.!" "ရွင္.."

ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္စလုံး အ့ံၾသသံက တစ္ၿပိဳင္တည္း..

"ဟမ္..? Jungkook.!"

"ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ္ရိုက္လိုက္ရမလား.?"

My Life{Completed}Where stories live. Discover now