Cs
______________________________________
Ten kluk byl docela dost hezký. Měl blonďaté vlasy a zelené oči které měli barvu jako ta nejzelenější tráva. Byl rozhodně více sportovní postavy a vypadal že se zachvilku zadusí. Najednou se ale otočil na mě a šel směrem ke mě. Když ke mě došel prohlédnul si mě a prohlásil:
?: Tak zaprvé jsem tě tu ještě neviděl a za druhé tady sedím já
G: tak zaprvé jsem tu nový a za druhé vedle mě je taky místo
Kluk si mě ještě jednou změřil pohledem ale pak si přisednul. Vybalil si učebnice a pak se na mě podíval.
?: moje jméno je Dream, jak se jmenuješ ty, nováčku?
G: Dream? To je dost hloupá přezdívka. Já se jmenuju George.
D: mojí přezdívku neřeš, ty jsi z Velké Británie?
G: Jo, jsem ale teď jsme se z Londýna odstěhovali sem
D: ok, dáš mi tvůj ig? Nechci aby jsi spadl do špatných rukou, vypadáš milé
G: špatný rukou? Jak to myslíš?
D: tady na škole je spousta šikany, jednu holku tu dokonce málem zabili
G: Fakt? To je hrozný,tady je můj ig
D: počkej nadiktuješ mi ho
G: George__D._
D: jo děkuju
V tu chvíli se do třídy přiřítila učitelka a my jsme hned zmlkly. Po Dreamovi jsem ještě chvíli pokukoval. Je to opravdu divná přezdívka. Proč by mi nechtěl říct jeho opravdové jméno. Dream se koukal na učitelku a opisoval si zápisky ale já jsem z něj nemohl spustit oči. Po chvíli učitelka zase začala něco čmárat na tabuli a já jsem si začal zapisovat taky. Po hodině konečně zazvonilo a Dream se na mě podíval.
D: Hele, ukážeš mi tvůj rozvrh?
G: um jo jasně, tady
D: díky
Dream ho chvíli skoumal a pak mi ho s úsměvem vrátil.
D: máme stejný rozvrh.
G: to je fajn
Jo Georgi to je hrozně fajn. Bože.
D: teďka máme Biologii, pojď za mnou do učebny. Tuhle hodinu máme ještě s Laurou. Nevšímej si NIČEHO co řekne.
G: d-dobře
Docela dost zvýraznil slovo ničeho až mě to trochu vyděsilo. Vešli jsme společně do učebny a Dream mě zatáhl zase úplně dozadu. Tam jsme se posadili.
?: Ahh podívejme se kdo je tady. Můj sladký Dweam a nějaká nová nula
D: Lauro neříkej mi Dweam a tohle je George ne nějaká nula.
Dream se mě před Laurou zastal. To mě zahřálo u srdce.
L: Ale notaak nechtěl by jsi vrátit do minulosti? Já totiž jo! Hrozně mi chybíš medvídku!!
D: ještě jednou mi řekneš medvídku a rozkopu ti chcicht. A ne nechci se vrátit do minulosti. Jsem spokojený v přítomnosti.
L: Co? Ty jsi si někoho našel? Neříkej mi že jsi si někoho našel. Jak se jmenuje a já jí rozkopu držku. Počkat. Není to ta Nicka vedle tebe?
Au tohle bolelo.
D: můžeš toho nechat? Nikoho nemám ale radši bych se utopil než se k tobě vrátit. A poprosil bych tě abys už nechala George na pokoji.
Je hezké jak se mě zastává. Posadili jsme se a Dream si pořad naštvaně připravil na hodinu.
G: jsi v pohodě?
D: já jo,ale hlavně jestli si v pohodě ty
G: já jsem úplně vpohodě. O čem ta Laura mluvila?
D: uhh. Dřív jsme spolu chodili. Ona mě ale podváděla s mým tenkrát nejlepším kamarádem. Rozešel jsem se s ní ale ona to nebere vážně. Už je to rok.
G: to je mi líto
D: né to je vpohodě neřeš to. Hlavně si neber nic z toho co řekla osobně.
V tu chvíli do třídy vtrhly dva kluci a blížili se k nám sedli si před nás a usmáli se. Pak se ale podívali na mě a zamračili se.
?: Dreame, kdo je tohle?
Zeptal se jeden z nich. Byl menší něž ten druhý a měl hnědé vlasy a hnědé oči. Nebyl ani z daleka tak hezký jako Dream.
D: Nicku, tohle je George. Je tady novej a je moc milej. Georgi, tohle je Nick a tohle je Karl.
G: jo rád vás poznávám
N: promiň, že jsem nebyl úplně nejmilejší
G: vpohodě
K: Jak jste se s C-Dreamem potkali?
G: jenom jsem mu zasedl místo
N: lol
Karl se trochu přeřekl. Začal na C. Proč mi Dream neřekne jak se doopravdy jmenuje? Skusím se ho po hodině zeptat. Hodina utekla docela rychle protože učitel jenom rozebíral co budeme celý rok dělat. Zjistil jsem že Karl s Nickem jsou docela milí kluci. Hodiny mají jenom trochu jinak než my takže se budeme vídat častěji. Hodina skončila a my jsme měli Matematiku zato kluci měli teď Dějepis. Vrátili jsme se s Dreamem zpátky do třídy kde jsme měli angličtinu a posadili se. Teď je moje šance.
G: Dreame?Hehe
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit