26.

73 7 2
                                    

Hihihi

George pov

Sedl jsem si s Quackitym do jediné lavice vzadu. Chápal jsem proč si tam Dream sednul a i přes to že mi vadilo kdo seděl vedle něj, nebyl jsem na něj nějak naštvaný. To se ale nedalo říct o Quackitym.

Q: co tak dělaj! To je naše místo.
G: původně bylo Dreama, on mě k němu přizval ale pak jsi přišel ty...
Q: ježiš buď sticha, vždyť nevidíš že nám zasedli místo! Fakt, banda kokotů.

To jak mluvil o Dreamovi a zbytku party se mi nelíbilo, ale nechtěl jsem aby byl Quackity naštvaný, tak jsem prostě byl sticha.

Když skončila hodina, Quackity se hned zvednul a já už jsem věděl co chce jít udělat a vůbec se mi to nelíbilo. Než jsem ho však stihnoul zastavit už stál u Dreama a Wilbura.

Q: proč my sedíte na místě! Huh?
S: hele tohle místo nikdy nebylo a nebude tvoje, tak odpal.
Q: já jsem se neptal tebe, já jsem ptal těchhle dvou ubožáků.

Cítil jsem jak mi bublá krev v žilách. Už už jsem chtěl něco říct, bránit je, když jsem uslyšel Wilbura promluvit.

W: hele prcku, nedovoluj si. Tady teď sedíme my a tečka. Jedinej ubohej jsi tu ty, jak tu fňukáš protože nemáš svoje místo. Opovaž se ještě jednou nadávat Dreamovi a skončil jsi, je to jasný?

Stál jsem tam jako zkoprnělí. Chvilku všichni mlčeli a pokukovali mezi Quackitym a Wilburem. Po chvilce se Wilbur zvednul z místa. Byl asi o hlavu a půl vyšší než byl Quackity a jeho normálně veselé oříškové oči v sobě tentokrát měli nenávist.

Podíval jsem se na Quackityho a jeho oči hořely nenávistí. Nic neřekl a jenom se otočil a odešel. Chtěl jsem jít za ním a zeptat se ho jestli je vpohodě, než mě zastavil Wilbur.

W: to za ním teď poběžíš jako malý ocásek? Hm? Čekal bych že Dream bude mít lepší kamarády.

Au. Otočil jsem se a viděl jsem Quackityho jak tam stojí a propaguje mě pohledem.

D: nech ho jít Wille.

Ozval se Dream a já jen vytřeštil oči. Pak jsem se jenom otočil a odešel. Slyšel jsem jak se za mnou Dream s Wilburem hádá.

Dream pov

W: proč by jsi něco takového řekl!

Protočil jsem oči.

D: Wille hrozně si cením jak jsi se mě zastal a všechno, ale nebudu mu přece bránit v tom co chce dělat. Quackity je kokot ale to je můj názor, George si to nemyslí a já ho nechám. Nejsem manipulativní kokot jako je on.

Will se na mě podíval s bolestí v očích a obejmul mě.

W: on si tě nezaslouží Dreame...

George pov

Vydal jsem se za Quackitym, který mě celou dobu propaloval jeho naštvanýma očima.

Q: Georgi, máš útrum.

Řekl když jsem k němu došel.

G: co tím myslíš?
Q: tím myslím že už se s nima nebudeš bavit. Vůbec. Nikdy.
G: c-co?

Tohle je přece nemožný! Vždyť s nima jedu na tu chatu! A co Dream, teď jsem se s ním udobřil! Nemůžu se s ním prostě přestat výdat.

G: Quackity, tohle je prostě šílený! Já se s nima nemůžu přestat úplně bavit, to si nikdo z nich nezaslouží.
Q: Georgi nezapomínej co mám v telefonu, ano?

Jak bych měl kurva vědět co má v mobilu?

G: co myslíš?
Q: Georgi ty jsi tak naivní. Ty jsis opravdu myslel že jsem to smazal?

Kurva.

Feeluju se produktivně ig, proto je tu další kapitolaa :))
Also, normal people things od lovejoy je mega🔥

Jsem tu s tebou// Dnf ff <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat