5.

157 15 2
                                    

Looking good today!

Proč mi lže? Proč mi prostě neřekne co se děje? Je hrozně tajenmý. Až moc.

TIME SKIP~o týden

Už je to týden co se s Dreamem znám. Pořád nevím jeho jméno ale mám pocit že jsme si čím dál blíž. Už jsem se docela skamarádil i s Nickem a Karlem. I díky jim o Dreamovi něco dalšího vím. Řekli mi že má dost osobních problémů a proto je tak náladový. Jaké problémy to jsou mi neřekli, řekli že si musím počkat až mi to řekne on sám. Už jsem stál u dveří mého domu. Dream se sennou začal loučit a potom řekl.

D: uvidíme se zítra. Jo a jmenuju se Clay.

Já jsem tam stál jako opařený. Clay. Jmenuje se Clay. Proč mi to doteď nechtěl říct? Je to docela hezké jméno. Zalezl jsem do baráku a vyběhl schody do našeho bytu. Odemknul jsem a vzal si z kuchyně jablko. Clay. Co je s tím špatně? Zalezl jsem do pokoje. Rozhodl jsem se že mu zavolám. Je to správně? Uvidíme. Zapnul jsem telefon a začal v kontaktech hledat jeho jméno. Jakmile jsem našel tak jsem si ho přejmenoval na 'Dream-Clay<33'. Pak jsem mu zavolal. Chvíli to vyzvánělo a pak to zvedl.

D:Ahoj Georgi ! Proč voláš?
G: jenom jsem se tě chtěl na něco zeptat.
D: jasný, ptej se
G: proč jsi mi nechtěl říct jak se jmenuješ?
D: jo..uhm...hodně lidí si ze mě kvůli tomu dělá srandu a tak jsem si vymyslel tohle
G: myslel sis že bych si z tebe dělal srandu?
D: no tak trochu
G: díky že jsi mi to řekl

S Dreamem jsme mluvili ještě asi hodinu. Docela dost jsme se nasmáli ale pak se z Dreamovi strany ozvala rána a on řekl že už nutně musí jít. Divné. Tolik jsem to neřešil a začal jsem se připravovat na test ze Zeměpisu. Když jsem se naučil nejlépe jak jsem dokázal rozhodl jsem se že si půjdu pro svačinu. Vyšel jsme z pokoje a mířil si to rovnou k ledničce kde byl zbytek rozeta. Nandal jsem si to na talíř a šel jíst. 

...

Jsem tu s tebou// Dnf ff &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat