Help! Jak se máte?
Když jsme došli před můj barák, rozloučil jsem se s Dreamem a zašel dovnitř. Záleží jsem do pokoje a vzpomněl si na domácí úkol z Fyziky. Teďka jsem ale rozhodně neměl nervy na to ho dělat. Udělám ho pak. Otevřel jsem notebook a koukal na YouTube.
Bylo už kolem 12 a tak jsem se rozhodl se najíst. Doma nic nebylo a tak jsem si buď mohl něco uvařit a nebo něco objednat. Vařit se mi nic nechtělo ale pak jsem si vzpomněl že doma máme čínský polívky. Vzal jsem si dvě a uvařil vodu. U toho co se voda vařila jsem psal klukům kdy a kde se teda potkáme. Voda se do vařila a já jsem si zalil svůj oběd. Kluci mi odpověděli:
Group chat dementů :)
G: tak kde a kdy se sejdem?
N: idk
D: tak mohli bychom v parku?
N: kk
K: jasně
N: a kdy
D: mě je to jedno, času mám dost
N: tky
K: tak co v půl třetí
D: jo to je dobrý
D: Co myslíš Georgi?
G: jj, sorry dělal jsem si oběd
K: jasněTímto náš rozhovor skončil a já si mohl vzít svůj oběd a sednout si s ním zpátky na postel. Pustil jsem další video a se zujatím koukal.
Po doobědvání jsem se rozhodl připravit se. Vybral jsem si na sebe černé tepláky a šedé triko. Přes to jsem hodil žlutou mikinu. Fakt žlutou? Budeš moc viditelný. Sundal jsem si žlutou mikinu a vyměnil jí za tmavě modrou. Vzal jsem že svého nočního stolku sluchátka, klíče a peněženku. Podíval jsem se na čas. Bylo pár minut po druhé a tak jsem rovnou vyšel.
Když jsem přišel do parku u lavičky byl Nick a Dream. O něčem se bavili. Přišel jsem k nim.
G: Ahoj
N: čau
D: ahoj
Najednou jsme uslyšeli volání, všichni jsme se otočili a uviděli běžícího Karla.
Začal jsem se smát. Karl běžel jako kdyby nějaká opice. Začali se smát i kluci.3 hodiny pak
K: tak co chcete dělat teď?
N: nevimDo té doby jsme toho moc nedělali. Spíš jsme seděli a kecali. (Koukám na mcc, komu fandíte? Já Red Rabbbits)
G: nevim,ale já už budu muset domů
Nemusel jsem jenom už jsem neměl na nikoho náladu. Nevím proč ale i když jsou to lidi se kterýma jsem rád, po nějaký době si prostě musím dát pauzu.
K: to je škodaa
N: tak se asi uvidíme ve škole a nebo zejtra jestli se domluvíme
D: tak já už asi taky půjdu, aspoň nechám hrdličky osamotě
N: zmlkni
D: nechce se mi
K: tak ahoj
D: čau
G: ahojjByl jsem rád že Dream šel taky. S Dreamem je to jiný než se všemi ostatními. Nezáleží na tom jak dlouho s ním jsem, vždycky je mi s ním dobře.
D: Georgi, stalo se něco? Byla sranda ale pak si nějak zesmutněl. Udělal si z tebe někdo srandu nebo ta-
G: nene nic se neděje jenNebudu mu přeci vysvětlovat že mám něco jako sociální baterii. Prostě mu řeknu něco random.
G: jen jsme si vzpomněl že brzy musím domů a bylo mi to líto.
D: jasně, seš si jistej?
G: umm jo
D: okDošli jsme k mému domů a tak jsme se rozloučili. Železo jsem do bytu a oddechl si. Konečně zase u sebe. Záleží jsem do pokoje a vzpomněl si na svůj úkol. Teď nemám absolutně žádnou energii, nechám ho na pak. Otevřel jsem laptop a zapnul svůj Minecraft svět. Hrál jsem asi dvě hodiny. Odložil jsem laptop na stranu a otevřel si novej komiks který jsem si koupil, Srdcerváči.
Když jsme se začetl. Ten příběh mi připadal podobný tomu mému. Jako kdybych já byl Charlie a Dream Nick. Až na ten konec tedy.
Tady to dneska utnu. Mcc!! Konečně!
Jinak ahoj ! <333Words-636
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit