Tahle už je delší :)
K: hele nechcete tady přespat? Mamce to nevadí a mohli bychom si to užít.
S: jo já asi můžu ale musím se zeptat a dojít si pro věci.
G: já asi taky, ale nejsem si jistej
D: já nevím, musel bych si dojít domů pro věciVzal jsem mobil a napsal tátovi jestli můžu. Táta souhlasil a tak jsem Karlovi řekl že si taky budu muset dojít pro věci.
D: takhle zeptat se můžu ale asi to nevyjde
S: hey tak prostě uteč z baráku a ráno dojdi s náma do školy, oni si to neuvědomí ne?
D: jako asi ne ale trvalo by mi to, přišel bych později
K: to vůbec nevadíByl jsem trochu v šoku z Dreamova plánu. Vážně se vyplíží z baráku jen tak? Ale jako nestěžuju si, rád s ním strávím čas. Rozloučili jsem se s Karlem s tím že já s Nickem příjdeme za hodinu a Dream jakmile bude moct.
Měl jsem všechno zbalené ale tentokrát jsem se začal stresovat. Co když se něco posere? Co když si že mně budou dělat srandu? Co když mi v noci něco udělají? Ale nebuď paranoidní. Nic. Se. Nestane.
Když jsem vyrazil na cestu potkal Nicka a začli jsme si povídat. Potom co jsme došli před Karlův barák zazvonilo jsme a natěšený Karl nám otevřel s tím že to už nachystal.
Vešli jsme do jeho pokoje a opravdu. Karl měl dvoulůžkovou postel takže tam bude spát on jeden z nás a ostatní dva budou spát na vystlané matrací vedle postele. Měl tam nachystané nějaké občerstvení a nějaký filmy a hry.
Rozhodli jsme se že si první něco zahrajeme na počítači a pak se i s Dreamem rozhodneme co budem dělat dál.
Hráli jsme asi hodinu a půl když jsme uslyšeli zvonek. Hned jsem se s klukama zvedl a šli jsme dolů otevřít. Stál tam s batohem v ruce a usmíval se.
D: vyšlo to kluci
S: no to vidíme ne, pojď dovnitř
D: vždyť jo, božeVyšli jsme schody nahoru a rozhodli jsme se zahrát si pravda nebo úkol. (Jak originální že?)
Flašku první zatočil Nick protože to byl jeho nápad. Padlo to na Karla a Claye.
K: pravda nebo úkol?
D: asi úkol
K: mm, co nejhoršího jsi kdy udělal?
D: nevim? Asi když jsem se na dva dny vyplížil z domu.
G: Cože?TIME SKIP (MINI)
Zas tak dlouho jsme nehráli a už jsme si začali dávat úkoly typu 'vyběhni ven jenom v boxerkách' a u toho dostávaly záchvaty smíchu. Nikdo tyhle úkoly stejně nakonec nesplnil. Pak jsme ještě na něco koukali.
Už je jedenáct a rozhodli jsme se to zabalit. Nakonec jsme se domluvily že s Karlem v posteli bude spát Nick a my s Dreamem budeme spát na madračce. Kluci šli ještě pro nějaký ty deky atd a Dream šel s nima. Rozhodl jsem se že si půjdu vyčistit zuby převléct se a celkově se připravit. Popadl jsem pižamo a šel jsem.
Otevřel jsem dveře ale v tu chvilku jsem zmrzl. Stál tam Dream kolem pasu jenom ručník a zpíval si. Stál zády mě takže mě neviděl. Záda měl plné modřin a jizev. Jeho tělo bylo vypracované a trochu vyhublé. Asi uslyšel jak jsem otevřel dveře a otočil se. Jakmile mě uviděl taky zmrzl. Nemohl jsem si pomoct a podíval jsem se koutkem oka na jeho břicho. Měl né tolik viditelné břišáky a celé jeho břicho bylo taky pokryté modřinami a malími jizvami. Okamžitě jsem se začal omlouvat a vycouval jsem ze dveří. Cítil jsem se hrozně trapně.
Otočil jsem se a za mnou se někdo smál.G: co je k smíchu Karle?
K: nic nic jenom, proč jsi mi neřekl že se umíš změnit v rajče?
G: co?
K: jsi nějakej rudej
G: já né, proč bych taky byl
K: *smích* no jasně, v té koupelně je Dream co?
G: ne! Nebo jako jo
K: jasně že jo
S: o čem se bavíte?
G: o ničem!
K : *záchvat smíchu*:)) Ily!! <3
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit