18.

102 8 3
                                    

Tak jsem dneska ještě jednu dala!! Ejjj

D: uhh a-asi ne. Už je to domluvený ale zeptej se Karla je to jeho chata.
G: ouu škoda, snad nebude moc smutnej.
D: proč by měl být?
G: protože jsme si dneska povídali a já mu řekl že by s náma možná mohl jet.
D: C-Cože? Proč?
G: protože chci aby jel
D: ... Jasně já už budu muset jít jo tak zase někdy ahoj

Řekl vystresovaně a odešel. Urazil jsem ho nějak? Nic jsem přeci neřekl...
Nechal jsem to být a vešel jsem do bytu. Otevřel jsem mobil a rozhodl se napsal Quackitymu.

Psali jsme si 3 hodiny! Začínám k němu mít čím dál blíž a to se známe tak krátce. Je dokonce i docela hezkej ale zase Dream... no nevím no. Připravím se na zítra do školy a už jdu radši spát. Jsem docela unavený ale před spaním si ještě chvilku píšu s Quackitym....

Ráno jsem se probudil docela na čas a tak jsem do sebe hodil křupky s mlíkem a obléknul jsem se do volnějších džín a velké černé mikiny. Pak jsem vyrazil před barák, kde jsem čekal na Dreama.
Když Dream konečně přišel, vypadal trochu jinak. Měl velké kruhy pod očima a rozcuchané vlasy.

G:Dreame děje se něco?
D:Uh ne co by se mělo dít?
G: no já nevím ale vypadáš nevyspalý. Tak se ptám jestli se ti něco nestalo.
D: ne ne jenom..jenom mi nešlo usnout.
G: dobře

Nevěřil jsem mu ani slovo. Chová se divně. Když jsme konečně přišli před školu, uviděl jsem Quackityho jak zrovna zachazí do školy a tak jsem rychle mávnul na Dreama a běžel za ním.

G: Quackity!
Q: Amigo! Jak se máš?
G: dobře, pojď jdem na matiku

Matiku máme dohromady i s Karlem a Nickem takže je konečně zase uvidím. Quackityho ještě neznají a tak ho budu muset představit.

Došli jsme do třídy a sedli jsme si jako včera. Hned se na nás otočili Nick s Karlem

K: Dre- kdo jsi ty?
N: co děláš na Dreamově místě?
G: kluci, buďte milí. Tohle je Alex aneb Quackity a je to můj nový kamarád.
N:to mi neodpovědělo na otázku co dělá na Dreamově místě.
G: no,on se mnou teď sedí
K: proč?
G:je novej! Přece jenom chci aby se dobře zařadil do naší party!
N: tím že vykopneš Dreama? Tak to teda gratulace. Měl jsem to Dreamovi zatrhnout.
K: Nicku! Nebuď tak zlí, on se s Dreamem přece normálně domluvil.

V tu chvíli mi to došlo..

Tahle je kratší ale furt dneska, chtěli byste jiný povs? (Nick,Dream...?)

432 words

Jsem tu s tebou// Dnf ff <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat