:)
Pov Dream
Já jim chybím..?
D: Georgi já-
Než jsem stihl cokoliv říct ze školy se vyřítil Nick a Karl. Nick běžel hned ke mě a dal si ruku na moje rameno. Potom se zamračil na George.
N: Dreame, promiň že jsem tě před tím nezastihnul, jsi vpohodě?
D: jo, vpoho, nic se neděje ne
K: to je dobře Nick měl stra-
N: Karle pštMezi tam co se tam ty paka hádali já umíral smíchy, George na tom nebyl jinak.
K: jinak,ta chata je už za týden, jste ready?
D: jasný
N: já se fakt těším, zase my tři, jako starý časy. Snad s tebou nebude nuda Georgi.Řekl Nick a George si znovu přísně změřil pohledem.
D: notak Nicku, nech George bejt
K: kdo je vůbec ten brejlatej kluk se kterým se bavíš?Ajo, já chtěl dohnat Wila. No nic, pak mu napíšu.
D: jmenuje se Wilbur, je to můj novej kámoš, bude se vám líbit, věřte mi
George protočil oči v sloup. Co proti Willovi má? Nic mu neudělal.
D:zítra vás rád seznámím
K: jo, moc rád ho poznám.
N: Karle jdeme?Nick a Karl se rozloučili a odešli k Nickovi domů. Zůstal jsem tam jenom já a George, osamotě.
D: nechceš jít domu spolu?
G: klidně.George se na mě usmál a my vyrazili. Tentokrát to ale bylo jiné. Mezi námi bylo nepříjemné ticho. Nevěděl jsem co říct ale pak mě přeci jenom napadla jedna otázka.
D: Georgi?
G: no?
D: ty máš něco proti Willovi?Pov George
Shit.
G: nic, neznám ho a nemám zájem
D: náhodou, je fakt fajn, dokonce, jestli kluci budou souhlasit, bych ho pozval na chatu..Cože? Takže Quackityho ne ale tady Willa jo?
G: takže Quackityho ne ale Wilbura jo?
D: proč Quackityho asi ne, to by m3 fakt ani nenapadlo.
G: bože jsi hrozně dramatickej!
D: neřvi na mě Georgi, já nemůžu za to že od tý doby co přišel se k němu chováš jak k nějakýmu bohovi. Cokoliv co udělá je super skvělý a všechny ostatní kvůli tomu zahodíš.To není...to není pravda.. nebo je? Fakt se chovám takhle?
D:ahoj Georgi.
Až teď jsem si uvědomil že jsme před mým barákem. Dream už byl na odchodu a já tam jenom stál a koukal na něj jak odchází.
Po asi minutě jsem se otočil a vešel dovnitř. Vyběhl jsem schody a otevřel dveře do bytu. Vešel jsem dovnitř, táta nikde.
Zašel jsem do pokoje a zavřel za sebou dveře. Tašku jsem hodil do kouta a padl jsem na postel....jsem fakt tak špatnej jak Dream říkal?
Další kapitolaa :3 jinak, teď jsem pracovala na příběhu anglicky, možná to vydám ale spíš ne, jak si užíváte prázdniny?
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit