11.

149 14 0
                                    

UwU

Ráno jsem se probral a sotva vylezl z postele. Bolela mě hlava z toho jak jsem nepsal. Pomalým krokem jsem došel do koupelny, vyčistil si zuby a učesal vlasy.
Vzal jsem aktovku pozdravil tátu který se zrovna taky balík do práce a vyšel z domu. Vzal jsem si u čekání na Dreama sluchátka a zapnul si písničky. Už jsem ho viděl přicházet. Vypadal dobře. Jeho jizva už zaschla a teď vypadal jak kdyby byl v nějakém filmu.

Když došel ke mně půjčil jsem mu jedno moje sluchátko a poslouchali jsme společně. Když jsme dorazili před školu sluchátko mi vrátil a my se šli připravit na Matiku.

Matika byla hrozně nudná ale informatika by měla být lepší, tu máme dokonce i s klukama.

Po škole jsme se všichni domluvily na tom že se sejdeme u Karla doma. Každý si šel zabalit věci a sraz sme měli ve 3.

Tašku jsem hodil do kouta a vzal jsem si batoh. Sbalil jsem si jenom pár základních věcí a vyrazil. Všichni jsme se potkali a vyrazily ke Karlovi.

Když jsme dorazili na místo, Karl otevřel dveře a zavedl nás do jeho pokoje.

K: takže, co chcete dělat?
S: já bych si něco zahrál na Xboxu
D: beru
G: jo rád si zahrají

Hráli jsem asi tři hodiny když v tom měl Karl nápad.

K: Hey, víte jak teď budeme mít prázdniny týden?
G: jasně
K: no tak mě napadlo že bychom mohli něco podniknout všichni společně, nikdo z vás nemá žádné plány že ne?
C: to je skvělej nápad, já jsem volnej
G: já taky
S: Hele moje babička na mě napsala její starou chatu půl hodiny od města. Kdyby proti tomu nikdo nic neměl, mohli bychom tam!
K: to je snad ještě lepší než ten můj, mně rodiče určitě pustí co vás?
G: jo, táta je hodnej bude rád že trávím čas v přírodě
D: já se z domu vyvleču, tenhle vílet si nenechám ujít.

Takhle jsme plánovali ještě dlouho. Byl jsem upřímně nadšený. Nikdy jsem nikde jenom s kamarádama nebyl ale určitě to bude super. Hlavně když tam budu s nima.

:>

Jsem tu s tebou// Dnf ff <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat