10.

146 13 4
                                    

Cusss <3

A Dreamem jsme se procházeli a slunce začlo zapadat. Sedli jsme si na lavičku a potichu ho pozorovali. Dream dal ruku kolem mého ramena a já ucítl jemný rumněnec. Nevěděl jsem jestli můžu nebo jestli bych měl ale udělal jsem to. Dal jsem si hlavu na jeho rameno a čekal jestli proti tomu něco nebude mít. Neměl a tak jsme společně pozorovali západ slunce,oba dva zaboření v našich myšlenkách.

Po asi půl hodině mi Dream poklepal na rameno a řekl že už půjde domů. Rozloučili jsme se a každý šel svou cestou.

Po cestě jsem nemohl myslet na nic jiného než na to co se stalo dneska večer. Když jsem odemkl dveře od bytu ucítil jsem smrad. Rozhlédl jsem se a uviděl tátu který se právě pokusil udělat popcorn ale moc mu to nevyšlo. Pousmál jsem se a pomohl mu vyvětrat. Tátovi jsem zalhal že večeři jsem už měl a šel do mého pokoje. Neměl jsem hlad, jediné co jsem teď chtěl dělat bylo spát.

Vyčistil jsem si zuby a podíval se na moje vlasy. Umyju si je až zítra. Vydechl jsem a vlezl zpátky do postele.

Ležel jsem už asi dvě hodiny v posteli a snažil se spát,ale nešlo to. Pořad jsem musel myslet na to jak se mě dotknul a jak uklidňující bylo mít hlavu položenou na jeho ramenu. Byl jsem vyčerpaný a unavený ale mozek spát nechtěl. Pozdychnul jsem si a podíval se na mobil kolik je hodin. Je jedna hodina ráno.

Zvedl jsem se z postele a trochu se mi zamotala hlava. Rukou jsem se chytil za zeď a narovnal se. Rozhodl jsem si umýt vlasy. Potichu jsem otevřel dveře a rychle je za sebou zavřel. Koupelnu mám naštěstí hned vedle pokoje. Do koupelny jsem vlezl a do sprchového koutu. Pustil jsem na zem sprchu a čekal až bude dost teplá. Když už voda byla dost horká dal jsem si sprchu do držáku a začal si myslíte vlasy.

Po sprše mi bylo o dost lépe. Sice byly už dvě ráno ale já konečně přestal myslet na Dreama a chtělo se mi spát. Usnul jsem asi deset minut potom.

Chtěli byste delší kapitoly?

Jsem tu s tebou// Dnf ff &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat