Jsem tu zas
G: Dreame..?
D: ano? Děje se něco?
G: Proč chceš abych ti říkal Dream? Proč mi prostě neřekneš jak se jmenuješ?
D: Protože nechci, k tomu tě znám ani ne jeden den.
G: ale ty moje jméno víš!
D: to je něco jiného. A teď mě nech na pokoji.
Urazil jsem ho? Asi jo. To jsem fakt nechtěl, jenom mě zajímalo jak se jmenuje. Fakt citlivka. Nechal jsem ho být a otevřel jsem telefon. Měl jsem tam dvě nepřečtené zprávy a tak jsem si tu první rozklikl. V té stálo:
Ahoj, tady táta doufám že to ve škole jde dobře a že sis našel třeba i nějaké kamarády. ;)
Ještě že tátu mám. Vždycky mi zvedne náladu. Ta druhá byla od neznámého čísla. Bylo tam:
Ahoj,tady Dream. Ulož si mě :D
To asi psal před tím než se na mě nasral.Už jsem vycházel ze školy. Zamával jsem Dreamovi. Od té doby jsem o něm zjistil spoustu nových informací. Třeba že jeho nejoblíbenější zvířata jsou kočky a že jednu doma má. Že jeho nejoblíbenější barva je zelená a že je s ním fakt sranda. Pořád mi sice neřekl jeho jméno ale k tomu se dopracuju. Došel jsem domů a odložil si tašku do rohu pokoje. Posadil jsem se na postel a promnul si oči. Je čas na pozdní oběd. Zvednul jsem se z postele a došel do kuchyně. Z lednice jsem vyndal rýži s omáčkou. Ohřál jsem si to a zalezl zpátky do pokoje. Táta by měl přijít domů kolem šesté. Dojedl jsem rýži a talíř odložil na kuchyňskou linku. Vyndal jsem z tašky domácí úkol ze Španělštiny a začal ho dělat. Potom co jsem dodělal úkol jsem si otevřel notebook a šel jsem se koukat na YouTube.
Koukal jsem asi 3 hodiny. Táta už dávno přišel domů. Najednou mi cinknul telefon. Líně jsem se natáhnul a vzal jsem si svůj mobil. Otevřel jsem ho a tam byla jedna nepřečtená zpráva. Otevřel jsem jí a uviděl jsem že mi napsal Dream.
:]
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit