Další kapitolaa ejj
George pov
On...on to nesmazal? Dělá si prdel, že jo.
G: ty jsi to nesmazal? Děláš si že mě prdel?
Q: ne Georgi. Teďka zůstaneš jenom semnou a budeš dělat co chci. Tak co to bude. Já nebo oni? Pamatuj, vyber dobře, nebo to rozešlu všude a všem.Co mám teď kurva dělat! Tohle je prostě nelidský.
G: ty...
Q: to jsem si myslel.Cink. Ozval se můj mobil a já měl tušení kdo to byl.
Q: kdopak ti napsal. Ukaž mi to.
Povzdechnul jsem si a ukázal Quackitymu můj mobil. Bylo to oznámení od Karla, jestli dneska nechci jít ven.
Q: dneska zůstaneš doma, je ti to jasný? Nemůžu tě dneska pohlídat, ale nezapomeň, já se to dozvím.
G: jo... jasně.
Q: a zablokuj si je.Time skip na konec školy 😜
Vytáhnul jsem si z tašky sluchátka a seběhnul jsem dolů ke skříňkám. Obul jsem si boty a vyšel ven před školu. Nadechnul jsem se čerstvého vzduchu a povzdechl si. Tohle jsem slušně posral. V hlavě mi běhali myšlenky. Co se mnou bude jestli se to někam dostane.
Ve sluchátkách jsem si zapnul 505 od Arctic Monkeys (i love it) a šel jsem domů.
Doma jsem pozdravil tátu a hodil tašku do rohu pokoje. Otevřel jsem Monika viděl jsem že si Karl něco přidal na ig. Když jsem se podíval, byla celá parta venku. Počkat. Skoro celá, Dream tam nebyl. Proč?
Rozhodl jsem seu zavolat. Vytočil jsem jeho číslo. Chvíli to vyzvánělo a pak se ozval hlas Dreama.
D: čau, proč voláš?
G: proč nejsi s klukama venku?
D: rodiče mě nepustili.
G: dobrej vtip, oni tě nikdy nepouští. Vždycky když někam jdeme musíš se vyplížit ven. Proč tam nejsi?
D: hele, je to komplikovaný, nech to bejt. Vůbec, proč tam nejsi ty, hm?
G: já nemůžu.
D: proč ne?Co mu mám doprdele říct.
G: ti řeknu až mi řekneš proč tam nejsi.
D: ok? Prostě se mi dneska nikam moc nechtělo, radši budu sám doma. Taky tam nejdeš ty takže by nebyla taková zábava.Cítil jsem jak se mi v žaludku rozlétlo milión motýlků. Kvůli mě?
D: tak a teď to vyklop ty.
Shit.
G: já ti to nechci říkat přes mobil. Je to soukromí.
D: tak můžeš přijít ke mně a říct mi to tady.Kamo, ale no tak.
G: já nemůžu ven, vůbec.
D: co je to za kravinu! Já jdu za tebou. Budu tam za pět minut.
G: ne počkej-!Típnul to, idiot. Je to od něj pěkný ale já mu to za prví říkat nechci a za druhý, jestli to zjistí Quackity, už zejtra si můžu hodit lano.
V hlavě se mi honilo spousta myšlenek o tom, co všechno se může posrat, ale na druhou stranu se mi v hlavě opakovala pirát jedna a ta samá věta. "nejdeš ty takže by nebyla taková zábava"...
V myšlenkách jsem se ale docela stratil, protože mě z nich probudil až zvonek u dveří. Zvednul jsem se a doběhl k nim.
V nich stál Dream, jeho vlasy trochu neupravené, jako obvikle. Mezitím jeho zelené oči na mě mžourali se zaujatím.
D: tak jsem taky, vyklop to.
Řekl Dream hned potom co jsme došli do mého pokoje. Achjo.
G: co?
Budu hrát blbího, možná to zabere?
D: ty víš co Gergi.
Oh shit, tak asi nic.
G: dobře...ale nebuď na mě naštvanej...
D: ježiš, prostě to řekni, co jsi provedl?Nádech, výdech, nádech.
G: Quackity mě tak trochu uprosil k tomu abych mu poslal moje fotky a teďka mu řekl že pokud se s váma nepřestanu vídat, postne je.
Vyhrlil jsem ze sebe....
Ahoj? Sorry že mi to trvá 😔 osobní důvody ig. Love you all <3
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit