Pov Dream (Very rare)
Ten novej kluk mě pěkně štve. Nejdřív mi zasedne místo a pak by se mu chtělo do party? Tak to ani náhodou. Už jsem došel do třídy a co vidím. I kluci se s ním baví? Tak to ne, jestli ho přidají do party, jestě k tomu bez mého vědomí tak už nevím co budu dělat.
Sednul jsem si zase k oknu. Sám jako obvykle. Nikdo se nezvednul aby šel za mnou. Nic. Mám pocit jako kdyby mě prostě nahradili, což asi jo. Najednou do třídy vešel někdo čí obličej jsem nerozeznal. Byl vysoký ale trošku hubenější postavy. Měl hnědé kudrnaté vlasy a hnědé oči na kterých měl brýle.
Rozhlédl se po třídě a pak se jeho oči zabodly do mně. Pousmál se a přišel ke mně.?: Sedí tu někdo?
D: ne, nesedí
?: A můžu si sem sednout?
D: jasně, jak se jmenuješ?
W: Wilbur ale říkej mi Will.
D:já jsem Dream.Wil se vedle mně posadí a vybalí si matiku.
W: ještě jednou díky, nikoho tu neznám
D: tak můžeš být se mnou. Někoho nového uvítámUsmál jsem se. Will vypadal jako moc milí člověk a jak jsem řekl, ocením nové kamarády. Viděl jsem že se najednou kluci začali koukat ním směrem a o něčem si povídat. No super. Ještě mě pomlouvají....já klukům věřil, fakt jo...
W: Hey! Dreame!
D:Uh jo no ?
W: jsi vpohodě? Děje se něco?
D: no tak trochu, ale nech to být prosím
W: jo jasněRadši jsem to zamluvil, pak už díky bohu zazvonilo...
Pov George
Já se ani Dreama nezeptal jestli mu to nevadí...shit. Chudák. Ale tak co už. Vypadá to že má nový kamarády a mě už nepotřebuje. Nebo jo? Nevim musím si s ním promluvit.
N: Halo!!
G: jo um no?
K: tak zeptal jsi se Dreama?
G: já ne, ne zeptal.
N: děláš si že mně prdel?
K: klid Nicku, neřvi na něj
N: ty jsi na jeho straně?
K: ne nejsem ale řvaní nic nevyřeší
N: já vím ale ty se zase Dreama ani nezastaneš
G: mě je to líto ale Quackity by tu byl sám a šikanovali ho, nechtěl jsem aby se mu něco stalo.
Q: děkuju Georgi, je to od tebe milí.
K: jo ale omluv se Dreamovi než bude pozdě
G: jo nebojte se.Je mi to fakt líto... Kluci se otočili zpátky do předu a Quackity mi poslal vzkaz:
Georgi,děkuju že si se mně takhle zastal. Neudělal jsi přece nic špatně. Možna bys je měl nechat být. Jsou přecitlivělí. :)
Tak co myslíte? ',:)
426 Words
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
FanfictionČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit