Hello!
Dream :]]
Ahoj,tady Dream
Ahoj,tady George
Jak se máš?
Jde to, jak se máš ty?
Taky fajn.Takhle jsme si psali do noci. V jednu ráno jsem Dreamovi napsal že jdu spát. Doopravdy jsem ale ještě nešel spát. Přemýšlel jsem nad tím co se tenhle den stalo. Dream je opravdu hezký a skoro úplně můj typ kluka. Jediné co mi vadí je to že o něm vlastně nic nevím. Nevím ani jak se jmenuje. Nevím jestli mi tady celou dobu nelže. Nevím. Z přemýšlení mě vyrušil budík. Kurva. Budík jsem típnul a převléknul jsem se. Snídani jsem přeskočil a šel rovnou do koupelny. Když jsem se viděl zhrozil jsem se. Moje kruhy pod očima byly dost vidět a moje vlasy si dělali co chtěli. Jakž takž jsem se učesal a pod oči jsem hodil trochu make upu. Když jsem byl že svým dílem spokojený protože jsem nevypadal jako troska co týden nespala, jsem si zabalil svačinu a vyrazil do školy. Táta zase nebyl doma.
Když jsem vyšel před barák všimnul jsem si jak někdo vychází z obrovského domů na konci ulice. Dům byl nádherný a mravorový. Byl asi tak dvoupatrový a měl tři balkóny. Obrovskou zahradu zdobil bazén a vířivka. Vyšel z něj kluk mého věku. Byl blonďatý a...a vypadal jako Dream. Kluk se ke mě začal přibližovat a já se tím ujistil že to byl doopravdy Dream.
G: ahoj, nečekal bych že zrovna ty budeš bydlet v takovém baráku
D: no jo no, jinak ahoj
G: ty bydlíš ve stejné ulici, to je fajn
D: jo...jo je to fajn
G: děje se něco?
D: ne.. pojď do školy než příjdeme pozdě.Něco se mu očividně stalo ale nechtěl mi to říct. Jako chápu známe se opravdu krátce ale. Znovu se na něj podívám a vyrazíme směr škola. Skříňku má na druhé straně chodby takže jsme se před Chemií rozdělili. Když jsem došel do učebny vzadu už na mě čekal Dream. Seděl tam a koukal do mobilu. Z tohohle úhlu jsem si všimnul něčeho červeného na jeho čele. Přišel jsem k lavici a podíval se na něj.
G: proč mi prostě neřekneš co se děje
D: protože se nic neděje
G:kecášŘekl jsem a rychle jsem mu odhrnul vlasy z čela. Vykoukla na mě docela velká krvavá rána. Dream si ji okamžitě zase zakryl vlasy a odvrátil pohled.
G: Dreame? Bože co se ti stalo?
D: ...zakopl jsem ok? Neřeš to už
G: nelžiDoporučení na dnf fanfikce? Plss
ČTEŠ
Jsem tu s tebou// Dnf ff <3
Fiksi PenggemarČti a uvidíš, varování špatná čeština! Nějaké smut scény. Snad se ti to bude líbit